2 kamers in Den Haag

Niet ingelogd
Goed nieuws,

Deze vriendelijke en rustige bouwkunde student heeft een appartement gevonden in Den Haag!

Totaal 84m2, 3 slaapkamers, woonkamer, badkamer, keuken, balkon, aparte wc, berging.

Nu ben ik op zoek naar 2 huisgenoten. Stuur me een bericht en vertel wat over jezelf!

Met vriendelijke groet, Alexander

Niet ingelogd
Hoi Alexander!
In september begin ik aan de studie Bouwkunde in Delft. In ben van plan me aan te sluiten bij C.S.R. en ik wil daarom graag in Delft of in de buurt van Delft wonen. Iets over mijzelf: Ik ben 18 jaar, sociaal, creatief en betrouwbaar. Verder rijd ik paard, hou ik ook erg van andere dieren, speel ik gitaar en hou ik van gezelligheid! Ik hoor graag een reactie van je en eventueel wat meer informatie over het appartement (prijs en locatie).
Groetjes, Evelien

Niet ingelogd
Hi Alexander,
Komend jaar kom ik naar Delft voor mijn studie Civiele Techniek aan de TU. Ik heb me aangemeld voor de CSR en ben nog op zoek naar een kamer. Als ik iets over mezelf vertel dan zeg ik dat ik sportief en een buitenmens ben, houd van chillen, muziek luisteren/maken en graag leuk spel speel. Verder ben ik 18 jaar en kom ik uit Enschede. Ik hoop van je te horen, ook als je misschien al meer weet over de prijs van de kamer!

Groetjes Alene

Niet ingelogd
Hee Alexander! Afgelopen jaar heb ik mijn bachelor afgerond, en nu ben ik van plan te starten aan een master in Delft. Ik ben een sportieve en sociale student die zoekt naar leuke huisgenoten met een beschikbare kamer. Ik houd van koken en biertjes drinken met andere mensen, wil beter worden in tuinieren, ben van plan mijn leven in Delft op te bouwen en dus veel daar te zijn, heb een vriendin in Leiden, en ga me aansluiten bij een kerk. Graag zou ik je of jullie beter leren kennen in een gesprek! Ik zie uit naar je antwoord! Mvg, Thijs (21 jaar)

bewerkt door

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd