Tijdelijke kamer half C.S.R.-huis

Am. Ruiter •
Beste leden/oud-leden/burgers/beginners/novieten en coronapatiënten,

Vanaf september komt er een tijdelijke kamer vrij bij ons studentenhuis/woongroep aan de rand van Delft op Haantje 7. We wonen er met z’n zessen en zijn allemaal iets verder in onze studie. De helft is lid(-af) bij C.S.R. en we zijn nauw betrokken bij elkaar. Het is vijf minuten fietsen van Delft centrum en het huis is omringd door groen en water.

Er komt een gemeubileerde kamer van ongeveer 15 m2 vrij voor 2 à 3 maanden. Daarbij krijg je een gemeenschappelijke even grote woonkamer en een ruime voor- en achtertuin. De huurprijs is €394,59 incl. servicekosten, met een kleine vergoeding voor de meubilering. (Er is een kleine kans voor langere onderhuur of heel misschien een permanente kamer)

Bij interesse stuur mij een berichtje op

Groeten,

Amice Ruiter (bolletje)
Niet ingelogd
Hey!
Ik ben geïnteresseerd in de kamer.
Ik begin in september als eerstejaars aan de Tu Delft.

Ik hoor graag van jullie.

Groet Sem

Niet ingelogd
Hi Amice,

My name is Leah (from the US) and I'm starting my masters in IDE this September. The location sounds lovely and I am interested in joining your half-CSR house. Any idea if the sublet would be closer to 3 months?

Let me know if you'd be interested in me joining your house.
Cheers,
Leah

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd