Kamer Aangeboden in Episch HUYSCH

Am. Meerman
Lieve Civitassers en andere kamerzoekenden,

Vanwege het doorburgeren van een huisgenoot komt er zeer binnenkort een kamer vrij op het altijd zonnige C.S.R. huysch Verdieping 1. De kamer in kwestie betreft een zolderkamer op het zuiden met een oppervlakte van 12 m2, een grote dakkapel en een deurpost waaraan je je armspiertjes zou kunnen trainen. De kosten zijn ongeveer €275 per maand (inclusief G/W/L/I en mooie, lieve, gezellige en intelligente huisgenoten). De kamer is vanaf 1 september beschikbaar perfect voor het nieuwe collegejaar dus!

Verdieping 1 beschikt over de grootste gemeenschappelijke ruimte van de zuidelijke Civitas (35 m2), een grote keuken, een badkamer, wasmachine, een heuse achtertuin, een huisalarm, een enigzins valse piano, een meneer en mevrouw de Vries als buren (Heel erg schattig en lief! Op de koffie is een must), en een schuur waar we al onze fietsen in kwijt kunnen. We zijn 30 seconden verwijderd van een supermarkt(als je langzaam loopt), twee minuten van de tramhalte en vijftien minuten fietsen van de TU, het station en Confide! In de avond kijken we ook regelmatig een filmpje op de beamer uitgerekt liggent op een van de 3 banken in de woonkamer. Ik ben persoonlijk al met de damesch door de hele foute Romcom collectie op Netflix gegaan, maar dat kan gerust opnieuw.

Binnenkort houden we een kennismakingsavond, dus ben je enthousiast of gewoon nieuwsgierig, reageer dan hieronder of stuur een mailtje naar verdieping1@mail.com. (Als het goed is werkt het emailadres)

Groetjes! Lucas, Jasmijn, Paulus, Alex en Christel

bewerkt door
Niet ingelogd
Hoi mensen van Huysch Verdieping 1,

Ik heb interesse in de kamer!
Ik ben Alicia, 19 jaar en ik ga volgend jaar IO studeren aan de TU.
Daarbij wil ik lid worden van een christelijke studentenvereniging en C.S.R is daarbij een hele goede optie!

Jullie klinken erg gezellig en het lijkt me leuk kennis te maken!

Groetjes,

Alicia

Niet ingelogd
Hello Huysch floor 1,

My name is Leah. I'm starting my master's in IDE at TU Delft. I took a break from house hunting to find local churches and one of them led me here to CSR!
I enjoy sports, dance, baking / cooking and watching movies. Otherwise, I'm a fan of travel- near and far. Whether its a festival in a nearby town or across an ocean (I've been to Central America, Asia, and Africa), good food and music always speak my language.  I am happy to do my own thing, but also believe that food tastes better with friends. Also, baking cookies (or anything really) is one of my ways of relaxing- especially during exam time.

You all sound like cool group so let me know if you're interested in me joining your room. 

Regards,
Leah

Also, I tried the email and it didn't work :(

Niet ingelogd
Hey hey inwonenden van C.S.R. huysch Verdieping 1,

Ik ben Bart, 19 jaar, en begin dit jaar met m'n bachelor Bouwkunde! Naar eigen zeggen ben ik een leuke, enthousiaste jongen, die lid gaat worden van CSR en het ontzettend tof zou vinden om Christelijke huisgenoten te hebben :). Een foute Romcom kan ik gelukkig wel aan en ik zou graag op die enigszins valse piano eens een deuntje spelen.
Verder ben ik aardig sportief (ik loop meerdere keren per dag naar de koelkast) en avontuurlijk ingesteld met een gezonde behoefte aan gezelligheid!

Ik hoor graag van jullie!

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd