Kamer vrij op mooiste vrouwenhuis

Ama. Den Hollander
Hallo iedereen die hier op de stek kijkt, Oranje Boven is op zoek naar een nieuwe huisgenoot!

Wij wonen aan de markt in Delft met 5 vrouwen. We houden van gezelligheid, we eten veel samen en houden van een feestje.

Het gaat over een zolderkamer van ca 16m2, kost rond de €250 incl. en is beschikbaar voor ten minste 2 jaar. De kamer is per 1 september vrij

Wil jij op de mooiste plek in Delft wonen (en ben je een vrouw)? Laat dan een berichtje voor ons achter

bewerkt door
Niet ingelogd
Hoi vrouwen van Oranje boven!
Volgend jaar begin ik met de studie bouwkunde in Delft en hiervoor ben ik op zoek naar een kamer. Ik ben van plan om mij aan te sluiten bij C.S.R. Verder ben ik 18 jaar en kom ik uit Zwolle. Ik houd van eten en koken, reizen, sporten en van gezelligheid. Mij maak je ook blij met een feestje of een terrasje in de zon!

Graag hoor ik van jullie!
Groetjes Juliette

Niet ingelogd
Hey meiden,

Ik ga dit jaar beginnen aan mijn eerste jaar bouwkunde en heb mij net ingeschreven bij CSR. Het lijkt mij heel leuk om in een vrouwenhuis te wonen, ik houd namelijk heel erg van gezelligheid. Samen eten, een film kijken of feesten vind ik heel leuk. Ik ben erg geïnteresseerd in deze kamer!

Mijn e-mailadres is en mijn nummer is .

Groetjes Eva

bewerkt door : Telefoon & e-mail privé

Niet ingelogd
Hey meiden!

Ik ben Roos-Anne en ik begin dit jaar met de studie Industrieel Ontwerpen aan de TU.
Ik ben 18 jaar en ik houd van sporten, lekker eten (zelfgemaakt of gewoon op een terrasje!) Reizen maar vooral van gezelligheid!
Ik heb me ook ingeschreven bij CSR.
Het lijkt me daarom ook superleuk om bij jullie in het vrouwenhuis op deze geweldige plek te komen wonen.

Ik hoor graag van jullie!!
Groetjes Roos-Anne

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd