Op zoek naar ganggenoten

Ama. Delis
Lieve dames,

Op stieltjesweg zijn we opzoek naar twee nieuwe ganggenoten. De huidige bewoners gaan namelijk voor 1 september weg. Het gaat om twee studio's van ongeveer 24 m2. We wonen op een gang met 6 studio's waar nu dus al 4 C.S.R. meiden wonen. Als je recht hebt op huurtoeslag betaal je ongeveer 300 euro inclusief.

Ondanks dat we allemaal een eigen plekje hebben vinden we het gezellig om bij elkaar aan te kloppen en een wijntje of theetje te drinken.

De studio's zijn van duwo (ROOM) dus je moet daar wel ingeschreven staan en studeren in de regio Haaglanden of Leiden.

Ben je geïnteresseerd laat dan zo snel mogelijk een berichtje achter (met je nummer of mail)! Voor 3 september moeten we namelijk iemand instemmen

Groetjes,
De stieltjes dames
Niet ingelogd
Hoi stieltjes dames!
Komend jaar ga ik bouwkunde studeren in Delft en ben ik van plan mij in te schrijven bij C.S.R. Ik sta al in geschreven bij duwo en heb interesse in de studio!

Ik kom graag in contact met jullie!
Mijn nummer is .
Groetjes Juliette

bewerkt door : Telefoon privé

Niet ingelogd
Hi Ladies!
I'm also registered with DUWO and very interested in a room! I will start my masters study in IDE at Delft staying . You can contact me on and I'm also looking to make a quick decision.
I'm happy to share more about myself by email.
Best,
Leah

bewerkt door : E-mail privé

Niet ingelogd
Hey meiden!

Ik ga dit jaar mijn eerste jaar bouwkunde beginnen en heb mij net ingeschreven bij CSR. Het lijkt mij super leuk om bij meerdere meiden van CSR te wonen! Ik houd ontzettend van gezelligheid, samen eten of wat drinken. Ik ben erg geïnteresseerd in deze studio!
Ook sta ik al ingeschreven bij DUWO.

Mijn e-mailadres is en mijn nummer is .

Groetjes Eva

bewerkt door : Telefoon & e-mail privé

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd