Kamer vrij bij de F-side

Niet ingelogd
Beste bezoekers van de stek,

In een van de mooiste huizen van de F-side komt er een kamer vrij! Wij zijn daarom per 1 oktober (eerder of later is waarschijnlijk in overleg ook mogelijk) op zoek naar een nieuwe huisgenoot. Een aantal van onze huisbewoners zijn lid bij de C.S.F.R., maar we verwelkomen net zo lief een (aspirant) C.S.R. lid. We zijn een gemengd huis, met twee vrouwen, drie mannen en uzelf. Iedereen is druk met werken of studeren, maar we vinden het super chill om af en toe 's avonds samen te borrelen of de weekenden lekker in Delft te vieren. Verder voert iedereen lekker zijn eigen plan uit, u geniet alle vrijheid dat ook te doen.

Het gaat om het kleinste kamertje van het huis, ongeveer zes vierkante meter, maar niet getreurd: u kunt de super efficiënte stapelbed-met-bureau combi van de vorige bewoner overnemen waardoor u alles prima kwijt kunt. Daarnaast beschikt u over een grote kast op de gang om al uw overige spullen in te stallen. Een aantal mensen in huis is al wat ouder, grote kans dat u binnen een half jaar tot een jaar door kunt verhuizen naar een van de andere kamers, indien gewenst.

Deze kamer bevindt zich zoals gemeld in een van de mooiste huizen van de F-side, alles is schoon en modern en de faciliteiten zijn super, met onder andere:
- Grote luxe badkamer met Turkse stoomdouche
- GR met beamer
- Een keuken met vaatwasser, enorm fornuis, bonenkoffie, en een oven waar u negen (ja, negen!) pizza's tegelijk in kunt verwarmen
- Balkon met zon tot laat in de avond

De rest van de voorzieningen laten we u graag een keer zien als u interesse heeft, we ontmoeten u graag onder het genot van een goede maaltijd. Stuur vooral een mailtje naar en wie weet tot snel!

Amicaliter,

Huize Idem Dito

Niet ingelogd

Hey huize idem dito! Ik ben Sem, ik ben zeventien jaar oud en kom uit Axel (Zeeuws-Vlaanderen). Ik ga aankomend studiejaar technische natuurkunde studeren en ben op zoek naar een kamer. Ik houd me graag bezit met voetballen, snowboarden en wielrennen. Daarnaast vind ik het leuk om met vrienden te chillen, film te kijken, naar het café te gaan of af een toe een spel te spelen, digitaal of ouderwets een bord- of kaartspel. Ik ben lid noviet van CSR.

Ik hoor graag van jullie.
Groet Sem

bewerkt door

bewerkt door : Noviet ≠ lid 😏
Niet ingelogd
Hallo Huize Idem Dito,

Allereerst zal ik mijzelf kort even voorstellen. Ik ben Bart, 18 jaar en eerstejaars LR-student. Ik kom uit Dalfsen, een dorp bij Zwolle in de buurt. In mijn vrije tijd (of wat er nog van over is inmiddels...) ben ik bezig met zweefvliegen, pianospelen, zingen of lezen. Verder ben ik een rustige jongen, maar ik houd ook zeker van gezelligheid. Ik ben van plan om lid te worden van C.S.R. en van een sportvereniging (welke weet ik nog niet precies).

Het lijkt mij erg leuk om een keer langs te komen om jullie en het huis wat beter te leren kennen!

Ik zie jullie reactie graag tegemoet!

Groeten,
Bart

Noviet Marten
Hey, Huize Idem Dito

Ik ben een (na)noviet bij de CSR en ik ben op zoek naar een kamer omdat ik pittig ver moet reizen, ik kom namelijk uit Zeewolde. Als hobby's hou ik ervan om modelvliegtuigen, drones, en andere projecten te maken en naast mijn studeren ben ik ook nog op zoek naar wat gezelligheid.

Ik hoor graag van jullie en het lijkt me leuk is een keer langs te komen.

Groet Marten Schutte
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd