Kamer op Huize Texel

Am. Van Dijk mr.
Beste (nieuw)Lid,

Bij deze bieden wij een plek aan op ons mooie Huize Texel waar we met 4 eilandbewoners wonen waar jij er 1 van kan zijn. Een huis met een grote tuin en ruime kamers. De campus en Confide is op 10 minuten fietsen. Station Delft Campus is 4 minuten en supermarkt op 2 minuten. Voor de rest zijn wij een actief huis binnen de vereniging.

Mocht je interesse hebben in deze kamer horen we het graag.

Eilandgroet,
Huize Texel
Niet ingelogd
Hey huize Texel! Ik ben Sem, ik ben zeventien jaar oud en kom uit Axel (Zeeuws-Vlaanderen). Ik ga aankomend studiejaar technische natuurkunde studeren en ben dringend op zoek naar een kamer. Ik houd me graag bezit met voetballen, snowboarden en wielrennen. Daarnaast vind ik het leuk om met vrienden te chillen, film te kijken, naar het café te gaan of af een toe een spel te spelen, digitaal of ouderwets een bord- of kaartspel.

Ik hoor graag van jullie.
Groet Sem

bewerkt door

Niet ingelogd
Hallo Huize Texel,

Ik ben Bart, 18 jaar oud en eerstejaars LR-student. Ik kom uit Dalfsen, een dorp naast Zwolle. In mijn vrije tijd (of wat er nog van over is...) doe ik aan zweefvliegen, pianospelen, zingen en lezen. Verder ben ik een rustige jongen, maar ik houd ook zeker van gezelligheid (en van Texel natuurlijk! ; ) ).
Ik ben overigens van plan om lid te worden bij C.S.R. en van een sportvereniging (welke weet ik nog niet).

Ik heb nu mijn verhaal verteld, maar het lijkt mij hartstikke leuk om een keer langs te komen om jullie beter te leren kennen.

Ik zie graag jullie reactie tegemoet!

Groeten,

Bart

Noviet Marten
Hey huize Texel.

Ik ben Marten en ik ben een (na)noviet die zo snel mogelijk een kamer nodig heeft. Het lijkt me nog beter als die kamer een CSR huis is, dus het lijkt me vet om bij jullie te mogen wonen. Ik kom uit Zeewolde dus ik moet nu ver reizen waardoor verenigingsactiviteiten nu nog best moeilijk zijn. Als hobby maak ik modelvliegtuigen, drones en andere projecten die mijn hoofd binnenschieten. Ik hoop gewoon veel gezelligheid te hebben op kamers en ik denk dat dat prima gaat lukken.

Ik hoor graag van jullie en het lijkt mij leuk een keer langs te mogen komen.

Groet.

Marten Schutte
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd