[HVG] Hotel zoekt vrouwen

Am. Van Stiphout
Beste Civitas,

Op Hotel Vlaams Gaius zullen zeer binnenkort twee kamers tegelijk vrij komen. Nu kunnen wij als gasten des Hotels ons geluk niet op, want dit biedt een "eens in een leven" mogelijkheid! Vanwege het gebrek aan diversiteit en de eentonigheid van mannelijk gekwaak zijn wij tot de conclusie gekomen dat het noodzakelijk is om het over een andere boeg te gooien dan voorheen. HVG gaat namelijk een gemengd Hotel worden, en daarom zijn wij op zoek naar twee vrouwelijke hotelgenoten.

Voel je je thuis in de Binnenstad?
Wil je met vier stinkberen wonen?
Maak je graag schoon?
Houd je van koken?

Dan is dit iets voor jou! Laat vooral hieronder een bericht achter als je interesse hebt.

Hoeja de Boeja, namens HVG,

Am. Van Stiphout
Am. Hiemstra sr.
vier smikkelberen*
Am. Schrier •
Niet hopen
Noviet Alene
Dag mannen,

Vanavond hoorden we van ouderejaars dat jullie op zoek waren naar vrouwen om jullie kamers mee te vullen. Hier zijn we.
Wij zijn Evelien en Alene en wij zijn geïnteresseerd in de kamers die bij jullie vrijkomen. Op het moment wonen we samen in Den Haag maar we zijn op zoek naar een kamer in Delft. Ook zijn we allebei eerstejaars student en zien uit naar ons studentenleven. Met ons in huis heb je én gelijk de kamers gevuld, én twee leuke huisgenoten erbij. Twee vliegen in één klap dus. We horen graag van jullie, en maken graag een keertje kennis!

Groetjes!
Evelien en Alene
Am. De Jong
Beste Am. Stiphout,

Wat goed om te horen dat u het inzicht heeft gekregen meer diversiteit en minder eentonigheid aan te brengen in uw hotel. Uit ervaring kan ik zeggen dat het zijn van een gemengd niet huis een verreiking is van de omgang met elkaar en de sfeer binnen het niet huis. Vrouwen zijn vaak goed in zaken die mannen niet kunnen en andersom. En nee dit gaat niet alleen om koken en schoonmaken. Ik vroeg mezelf a hoe HVG het af zou brengen met vrouwen in huis. Zou u het aan kunnen en misschien nog wel spannender: houden de nieuwe huisgenoten het uit? Ziet u niet alleen de voordelen er van in?
OD11 heeft sinds haar oprichting altijd een gemengde niet huissstatus gehad, iets om trots op te zijn. Er wonen vrouwen die OD11 kennen als hun broekzak en ook meerdere malen uw hotel hebben betreden. We hebben besloten om u dan ook een handje te helpen. Het is goed om voordat u twee (sjaars) dames in huis krijgt, een tijdje te oefenen. De dames van OD11 zijn bereid u aan de hand te nemen en te leren hoe het is om in een gemengd niet huis te wonen.

Ik hoor graag wat u van dit voorstel vindt,

Groetjes,

Am. de Jong, namens OD11

bewerkt door : In de kramp schietende leden, wie vallen over het woord: huis
Am. Rutgers
Beste Am. de Jong,

Wat een mooi voorstel! Op de inhoud doe ik daar niets aan af, maar een aantal taalkundige verbeteringen is wellicht op zijn plaats. Als bewoner van het C.S.R. huis het dichtst bij ons schone Confide doe ik u graag enkele suggesties.

Citaat van 1903:
het zijn van een gemengd huis

het zijn van een gemengd woonoord*

Citaat van 1903:
sfeer binnen het huis

sfeer binnen het woonoord*

Citaat van 1903:
OD11 heeft sinds haar oprichting altijd een gemengde huissstatus gehad

OD11 heeft sinds haar oprichting altijd een gemengde woonoordstatus* gehad

Citaat van 1903:
hoe het is om in een gemengd huis te wonen

hoe het is om in een gemengd woonoord* te wonen

Citaat van 1903:
Ik hoor graag wat u van dit voorstel vind

vindt*
Am. De Jong
Stom van me natuurlijk, ik heb het gelijk voor u (en andere in de kramp schietende leden wie vallen over het woord huis) aangepast. Dank voor u scherpe opmerking.
Am. Van Briemen (Robin)
Als we dan toch bezig zijn...

Citaat van 1903:
leden wie vallen

*leden die vallen
Am. Haasnoot jr.
Aangezien 2 van onze 4 zusters niet in de binnenstad wonen, en wij het beste voor onze zusters willen, bieden wij zuster Babe () en Zuster Hans () aan als hotel bewoner.
Ze zijn zeer goed in schoonmaken en koken. Uiteraard zijn ze niet vies van een goed studenten huis en het verblijven met 4 stinkberen.

Namens de patiënten van Sonnenvanck

En kusjes van de HJ en JH

Patiënt Grienq
Ama. Sonneveld
Beste Am. van Stiphout,

Wat een mooi initiatief! Het zal uw leven zeker verrijken om meer vrouwen in uw hotel te brengen. Als Het Dames Huisch kunnen wij u verzekeren dat er geen grotere waarheid is dan wat de volgende uitspraak zo pakkend zegt: 'meer vrouwen, meer beter'!
Omdat wij uw huiscultuur al een aantal jaar hebben kunnen aanschouwen, leek het ons een goed idee om dit concept niet in uitvoering te brengen zonder eerst een test uit te voeren.
Daarom bieden wij u een HJ-ruil aan. Onze HJ zal u leren hoe het is om met vrouwen te wonen, terwijl wij uw HJ opvoeden tot ware Dame.
Omdat uw stinkbeerstank maar beperkt verdraagbaar is voor een HDH bewoner, stellen wij voor deze testfase niet langer dan 3 dagen te laten duren.

Wij zien uit naar uw reactie,

Namens HDH,
Appie (voor u bekend als Ama. Sonneveld)
Am. Joziasse
Beste Am. van Stiphout,

Aangezien De Gouden Leeuw voornemens is om een muurtje door te breken en enkele kamers van De Zilveren Hinde te annexeren, bieden wij twee onderbuurvrouwen aan als nieuwe hotelgenoten. U kunt zelf kiezen uit deze lijst welke twee u het best bevallen. Mochten ze na een proefperiode van maximaal 2 maanden toch niet bevallen, kunt u ze ook altijd achteraf nog komen ruilen.
Mocht u ontevreden zijn over een digitale lijst met namen, bent u van harte welkom om vanaf ons balkon de dames in het echt te komen bekijken.

Vertrouwende op een prachtige afloop, besluit ik dit bericht met een welluidend ‘hoezee!’ en een amicale groet,
namens de voltallige bemanning van De Gouden Leeuw.
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd