Huize Versailles zoekt nieuwe paleisbewoonster

Ama. Van den Boogert
Lieve dames,

Wil jij ook in een paleisje wonen? Vanaf 1 oktober zijn wij op zoek naar een nieuwe (vrouwelijke) huisgenoot!

De kamer die vrijkomt is 10 m2 groot en beschikt over een eigen wastafel. De kosten zijn €308 per maand inclusief. Verder krijg je er 11 leuke huisgenoten bij, een gezellige GR, 2 gedeelde keukens en een prachtige paleistuin achter het huis. Ook zijn het centrum, Confide en de TU op slechts 5-10 min fietsafstand.

Stuur ons een berichtje als je geïnteresseerd bent, dan hoor je snel van ons!

Groetjes,
Huize Versailles
Noviet Kirstin
Hoi hoi!

Leuk dat jullie op zoek zijn naar een nieuwe huisgenoot!
Ik ben Kirstin en 21 jaar. Ik woon al heel mijn leven in en rond Delft, maar ben na een jaartje Amerika nu toch wel echt klaar om het ouderlijk huis te gaan verlaten. Klaar voor een nieuwe stap, klaar voor het echte studentenleven.
Met mij erbij, heb je een sociale huisgenoot, goed sportief, en altijd in voor gezelligheid!

Groetjes,
Kirstin
Noviet Alene
Dag mensen,
Tof dat er bij jullie een kamer vrijkomt!
Ik ben Alene en afgelopen week ben ik begonnen aan mijn studie civiele techniek aan de TU. Op het moment woon ik op kamers in Den Haag maar ik ben nog op zoek naar een kamer in Delft. Als ik iets over mezelf vertel dan zeg ik dat ik sportief en een buitenmens ben, houd van chillen, muziek luisteren/maken en graag leuk spel speel. Verder ben ik 18 jaar en kom ik uit Enschede.

Ik hoop van jullie te horen en wie weet tot ziens!

Groetjes Alene
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd