Huize Zuidpool zoekt nieuwe HJ

Am. Merkus
Beste Leden & Novieten

Aan het eind van de maand gaat onze HO ons verlaten, en dat betekend dat er een kamertje vrijkomt in ons prachtige huis!

Over ons huis; Huize Zuidpool is een gezellig studentikoos mannenhuis op de Oude Ijsbaan 137 in Delft. We wonen aan de rand van het centrum, en in 5 minuutjes fietsen ben je al op de campus van de TU. We zijn voorzien van o.a. een grote gemeenschappelijke ruimte, een lekker grote tuin op het zuiden en ongeveer alle luxe die je bij een studentenhuis kan verwachten. Het is een huis van 5 man, een WB masterstudent, 2 IO twaars en een WB sjaars. We vinden het hartstikke leuk om met elkaar biertjes te drinken en af en toe gezellige dingen te ondernemen. De kamer die nu vrijkomt is tussen de 10 en de 12 m2 groot (Het is discutabel) (5 bij 2 en nog een beetje meter) en heeft zijn eigen wasbak. We hebben een gedeelde badkamer met 2 douches en een wasmachine, een gedeelde keuken en een gedeeld toilet.

Lijkt het je leuk om bij ons te komen wonen? Donderdag 10 september vanaf 18:00 houden we namelijk een instemming voor een nieuwe HJ. Het plan is om met elkaar avond te eten en daarna nog even gezellig een beetje te pilsen, dus voel je vrij om te komen! Laat hieronder even weten of je komt, en als je nog vragen hebt kan je onze huidige HJ rustig een appje sturen. (zijn nummer is )
Je kan natuurlijk altijd je kansen om hier te mogen wonen vergroten, door een ziek mooi cadeau mee te nemen voor het huis. (Wees creatief) (Pils is niet creatief)

We hopen je te zien op de instemming!

Huize Zuidpool.
Noviet Bart
Dag Huize Zuidpool,

Allereerst natuurlijk een erg treurige gebeurtenis dat de HO Zuidpool gaat verlaten, maar als Noviet zie ik mijn kans schoon en kom ik graag langs donderdag! Tot dan!

Groetjes,
Bart
Am. Ras sr.
U hebt het over een gedeelde badkamer met 2 douches, is dit naast elkaar of hoe zit dat? Douch je dan met z'n tweeën of laat je toch altijd 1 douche leeg?

Ik heb geen interesse trouwens. Gewoon een vraag.
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd