[Gezocht] Nieuwe commissieleden voor Eetwisselingproject van Hartige Samaritaan.

Ama. Witteveen •
Dag leden en novieten,

Het onderwerp van dit draadje verraad wellicht al een beetje waar dit bericht over zal gaan.

Het team van Eetwisseling is op zoek naar nieuwe leden, die zich vol enthousiasme willen inzetten om Delftenaren en Nieuwkomers in Delft (vluchtelingen) met elkaar in contact te brengen. Het project is een onderdeel van de stichting Hartige Samaritaan en het heeft als doel om Delftenaren en Nieuwkomers met elkaar te koppelen, waarna zij, door bij elkaar te eten, elkaar en elkaars cultuur beter leren kennen.

Het team van Eetwisseling is nu ongeveer een jaar bezig geweest om het project van de grond te krijgen en er zijn dan ook al matches gemaakt. We zijn op zoek naar 2 of 3 nieuwe leden. In ieder geval één voor in oktober en een ander vanaf februari.

De belangrijkste taken van het team zijn de volgende:

* Het promo’en van de stichting om deelnemers binnen te halen, daarbij hoort ook contacten onderhouden met andere organisaties gerelateerd aan vluchtelingen.

* Het jaarlijks organiseren van één groot evenement voor alle deelnemers en potentiële deelnemers

* Matches maken en contact onderhouden met je matches.

Lijkt het u leuk om op een bepaalde manier bij te dragen aan het contact tussen de Delftenaar en mensen die hier hun thuis op moeten gaan bouwen? Stuur mij dan ff een berichtje of spreek mij even aan ergens op een activiteit en weet: meer informatie vragen, dat kan altijd. U kunt ook alvast even rondspieken op de website van eetwisseling: Link naar website
Ik hoor van u!

Een amicale groet,

Henria
Ama. Witteveen •
Schopperdeschop! Het is echt een hele leuke commissie om te doen. Omdat nu corona nog alles een beetje stil legt kun je ook makkelijk inkomen en goede voorbereiding doen!
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Markeer uw persoonlijke contactgegevens in het bericht met .
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd