Kamer op Verdieping 1

Am. Meerman
Lieve Civitassers,

Vanwege het doorburgeren van een huisgenoot komt er zeer binnenkort een kamer vrij op huyze Verdieping 1. De kamer in kwestie betreft een knusse kamer op het zuiden met een oppervlakte van 7 m2, een groot raam, en een nu nog felblauwe muur. De kosten zijn ongeveer €220 per maand (inclusief G/W/L/I en geweldige huisgenoten) en de kamer is vanaf 18 oktober beschikbaar.

We hebben een voorkeur voor een mannelijke huisgenoot!

Verdieping 1 beschikt over de grootste gemeenschappelijke ruimte van de zuidelijke Civitas (35 m2), een grote keuken, een badkamer, wasmachine, een heuse achtertuin, een huisalarm, een antieke piano en een schuur waar we al onze fietsen in kwijt kunnen. Speciaal als bonus een meneer en mevrouw de Vries als buren (Heel erg schattig en lief! Op de koffie is een must)

In de GR staan 3 banken, 1 eettafel, 6 eettafel stoelen, 1 koffietafel, 2 relax stoelen en de bovengenoemde piano. Aan het plafon hangt zowel een beamer als een schilderij.

We zijn 30 seconden verwijderd van een supermarkt (als je langzaam loopt), twee minuten van de tramhalte en 13 minuten fietsen van de TU, het station en Confide!

Binnenkort houden we een kennismakingsavond, dus ben je enthousiast of gewoon nieuwsgierig, reageer dan hieronder of stuur een mailtje naar verdieping1@mail.com.

Groetjes! Jasmijn, Paulus (dhr. Meerman), Alex, Christel en Alicia
Noviet Jonathan
Hallo verdieping 1,

Ik ben Jonathan, 17 jaar, sinds dit jaar lid bij C.S.R. en begonnen aan de studie elektrotechniek. Ik woon nu nog bij mijn ouders in Hilversum, maar ben op zoek naar een kamer in Delft (het liefst natuurlijk bij een C.S.R. huis). Ik hou van muziek maken (onder andere op een piano!) en spelletjes spelen (zowel fysiek als digitaal).

Ik kom graag eens langs op een kennismakingsavond!

Groeten, noviet Jonathan
Noviet Pieter
Hallo Verdieping1,

Ik ben een 18 jarige C.S.R. noviet. Ik ben net begonnen aan mijn studie Werktuigbouwkunde in Delft.
Omdat ik nu nog bij mijn ouders in Houten woon en omdat de reistijd vanuit het huis van mn ouders toch wel behoorlijk lang is hoop ik een leuke kamer te vinden.
Ik ben rustig en betrouwbaar, houd van sporten, spellen spelen met vrienden en een beetje klussen, dingen maken en repareren enzo.

Ik ben wel nieuwsgierig, dus zou graag een keertje langskomen op de kennismakingsavond.

Met vriendelijke groet,
Pieter van Rhee
Am. Van der Laan
Hey bewoners van Verdieping1,

Nadat ik afgelopen jaar een beetje de kat uit de boom heb gekeken, vind ik het wel tijd worden op om kamers te gaan!
Korte feitjes: Ik ben 19 jaar, studeer Elektrotechniek aan de TU, ik speel piano & gitaar en vind boeken lezen en films kijken erg leuk.
Op dit moment woon ik bij mijn ouders in de buurt van Leiden, maar ik heb afgelopen jaar gemerkt dat dit niet goed werkt om echt betrokken te raken bij de Civitas.

Ik kijk uit naar de kennismakingsavond!

Joejoe,

David
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd