Kamer op Huize de Koornmarkt

Am. Hiemstra jr.
Waerde Novieten,

Als huize de Koornmarkt zijn wij opzoek naar een nieuwe mannelijke huisgenoot!

Al sinds 1966 wordt de verdieping C van ons pand door C.S.R. leden bewoond. Wij wonen met vijf dames en vijf heren in een prachtig oud grachtenpand op kruipafstand van confide en het station. Elke maand hebben wij huisavond, elk jaar een huisweekend, kerstdiners en andere prachtige activiteiten. Wij hebben een ruime GR waar wij geregeld met een spelletje, een goed gesprek, en biertje in de hand te vinden zijn.
Denk jij dat je een goede aanvulling bent op ons huis? Laat dan een berichtje achter, of stuur een appje naar .

Groetjes,
De Koornmarkt
Noviet Jonathan
Hallo huize de Koornmarkt,

Ik ben Jonathan, 17 jaar oud, en ik ben dit jaar begonnen aan de studie Elektrotechniek. Ik ben ook lid geworden bij C.S.R. maar woon nu nog bij mijn ouders in Hilversum, wat meer dan een uur met de trein van Delft is. Dit maakt het lastig om bij verenigingsactiviteiten te zijn, dus ik ben dringend op zoek naar een kamer, en het liefst in een C.S.R.-huis. Ik hou van spelletjes spelen en muziek maken, ik speel piano en een beetje gitaar.

Ik hoor graag van jullie!
Groetjes,
Jonathan
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Zet [prive] en [/prive] om uw persoonlijke contactgegevens in het bericht.
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd