SVD eenzame ouderen Delft

Am. Suurmond
Ha Leden, novieten,

Als u extra tijd voorhanden hebt kunt u hier van betekenis zijn.

heb je er al iets over gehoord? wij van SVD zetten ons dit jaar samen met De Burgemeesters en de gemeente met kerst in voor eenzame ouderen. Met behulp van een kerstpakket dat op 23 december bezorgd zal worden willen wij ervoor zorgen dat niemand in Delft zich eenzaam voelt tijdens kerst. Wij zijn op zoek naar vrijwilligers om te helpen hiermee, zowel op 23 december om het pakket te bezorgen als de dagen ervoor om te helpen met de voorbereidingen. Op dit moment hebben we zo'n dertig aanmeldingen maar we streven naar een honderdtal. via deze google forum's link kan je je interesse tonen: https://forms.gle/i9cDR81SAhEYKoHS7. Alvast bedankt!

Kijk ook eens op de website van SVD. Ze hebben een prachtige vacaturebank met vrijwilligers werk.

Amicaliter,
Am. Suurmond, uw abactis

bewerkt door
Am. Suurmond
Ook leuk, je leert nieuwe mensen kennen. Je verbreed jezelf. Lid noviet ontplooi!
Am. Van Stiphout
Amice, de link naar het forum is ook een link naar de site van SVD. Heb je het goede linkie voor me?
Am. Suurmond
Citaat van 1724:
Amice, de link naar het forum is ook een link naar de site van SVD. Heb je het goede linkie voor me?

Excuus amice, het is gemaakt.
Am. Rutgers
Ik kreeg een mailtje vanuit de Protestantse Gemeente Delft dat er nog hard wordt gezocht naar versterking. Het gaat dus om het rondbrengen van in totaal 750 tot 1000 kerstpakketten naar ouderen en mensen met een klein netwerk in Delft.

Geen zorgen, het kost niet meteen uw halve vakantie:

Citaat van ProtestantseGemeente:
Elk uurtje helpt.

Meld u hier aan om woensdag even te helpen wat pakketten rond te brengen!

Hoppaa, effekes aanmelden:)

bewerkt door
Am. Blijleven
oudjes blijmaken, altijd lachen
Ama. Van Riggelen
Er worden nog steeds mensen voor woensdag gezocht!
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Markeer uw persoonlijke contactgegevens in het bericht met .
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd