Studenten Verkiezingsdebat: Livestream

Am. Suurmond

Studenten Verkiezingsdebat: Livestream

In het kader van de Tweede Kamerverkiezingen van maart 2021, organiseert de Landelijke Kamer van Verenigingen, in samenwerking met L.S.V. Minerva, op 19 januari een Hoger Onderwijs Verkiezingsdebat. De hoger onderwijswoordvoerders van de VVD, de PVV, het CDA,
D66, allen Tweede Kamerleden, zullen met elkaar in debat gaan op Sociëteit “Minerva”.

Elke student merkt de veranderingen in het hoger onderwijs: de prestatie- en financiële druk, het onderwijs flexibiliseert en de eisen van de samenleving aan afgestudeerden worden steeds hoger. Tijdens dit debat word je op de hoogte gesteld van de hoger onderwijsplannen van de
verschillende politieke partijen.

Kijk allen op 19 januari om 19.00 uur naar het Verkiezingsdebat op Sociëteit “Minerva”. Dit debat kan door alle studenten in Nederland gevolg worden. Toegang is gratis. Via deze link kunt u zich aanmelden bij het Facebook evenement.

Dit is volgens mij een mooi event waar stellingen langskomen die voor ons als studenten echt relevant zijn. Ik ga de stream in ieder geval aanzetten. Zie ik u daar?

Amicaliter,
Am. Suurmond
Am. Van der Eems
Interessant! Ga ik zeker kijken amice
Ama. Volk
Ja inderdaad heel nice, lijkt me ook interessant! Hopelijk kan ik daar voor kring nog net even naar koekeloeren!
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Markeer uw persoonlijke contactgegevens in het bericht met .
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd