Tijdelijke kamer in Rotterdam beschikbaar

Ama. Aantjes - Voogt
Mijn schoonzus vertrekt uit haar huis dat zij deelt met een gezellige huisgenoot. Haar kamer is daardoor t/m september 2021 beschikbaar. Het betreft een kamer in een appartement aan de burgemeester baumannlaan 146D (Overschie).
Je deelt samen de woonkamer, keuken en badkamer en een zonnig balkon. De kamer beschikt over een inbouwkast en als je het fijn vindt kun je het bureau en het bed gebruiken die er nu al staan.

De huur is €423 inclusief (gas/water/licht/internet). Het is hier gratis parkeren, dichtbij snelwegen en binnen 10 minuten ben je op de fiets in Rotterdam west, 15-20min voor centrum.

Ben jij op zoek naar een kamer waar je makkelijk in kunt? Laat het mij (Manon) weten!
Ik ben zelf werkend en vind het gezellig om samen te eten of wijntje te doen etc, maar ook om ieders z'n eigen ding te doen.

Bij interesse, neem even contact met mij op via manon.vandermolen@gmail.com of 0612812490.
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Markeer uw persoonlijke contactgegevens in het bericht met .
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd