Kamer vrij op Zuidpool

Am. Everaars

Beste Leden & aankomende Civitassers,

Aan het eind van de maand gaat onze HO ons verlaten, en dat betekend dat er een kamertje vrijkomt in ons prachtige huis!

Over ons huis; Huize Zuidpool is een gezellig studentikoos mannenhuis op de Oude Ijsbaan 137 in Delft. We wonen aan de rand van het centrum, en in 5 minuutjes fietsen ben je al op de campus van de TU. We zijn voorzien van o.a. een grote gemeenschappelijke ruimte, een lekker grote tuin op het zuiden en ongeveer alle luxe die je bij een studentenhuis kan verwachten. Het is een huis van 5 man, een CT masterstudent, 2 IO twaars en een WB sjaars. We vinden het ontzettend leuk om met elkaar biertjes te drinken en gezellige dingen te ondernemen. De kamer die nu vrijkomt is tussen de 10 en de 12 m2 groot (Het is discutabel) (5 bij 2 en nog een beetje meter) en heeft zijn eigen wasbak. We hebben een gedeelde badkamer met 2 douches en een wasmachine, een gedeelde keuken en een gedeeld toilet (+ nog zoveel meer in petto).

Lijkt het je leuk om bij ons te komen wonen? Of heb je nog vragen? Stuur onze huidige HJ rustig een appje! En vergeet niet te abonneren op ons YouTube kanaal! (https://www.youtube.com/channel/UC92q88CD-PhLPdGUClVjVmA)

Grijp je kans!

Huize Zuidpool.

bewerkt door
bewerkt door
bewerkt door : Mobiel nummer privé
Niet ingelogd

Beste Zuidpool,

Mijn naam is Floris . Ik ben 16 en over een paar weken 17, een voordeel als je wilt dat je Grolsch niet plots verdwijnt. Als je denkt dat je die grap al kent: Klopt, mijn vader had die een paar dagen eerder gemaakt in een andere post waar ik een kamer zocht. Ik ben van plan over een paar maanden Civiele Techniek te studeren. Op het moment woon ik in Nieuwegein, en al is dat een leuke plaats, ik wil niet elke dag veel te vroeg wakker worden om in de trein zitten (dat gaat zeker weten grote problemen veroorzaken), dus zoek ik een kamer in Delft.

Ik kom graag een keer op bezoek om kennis te maken!

Groet, Floris

bewerkt door

Niet ingelogd

Dag bewoners van de Zuidpool

Ik ben Maurits, momenteel 17 jaar oud en ik ga volgend jaar Civiele Techniek studeren in Delft. Om reistijd te verkleinen hoop ik een leuke kamer te vinden in Delft. En het huis lijkt zeker leuk te zijn! Mijn hobby’s zijn Zeilen, gamen en chillen met vrienden.

Ik hoop dat we een keer af kunnen spreken, om naar de kamer te kijken!

Met vriendelijke groet,

Maurits

Ps. Jullie verdienen het echt om bij k3 te komen, ik kreeg tranen in mijn ogen…..

bewerkt door

Niet ingelogd

Hoi! Ik heb net mijn diploma en wil nu IPO gaan studeren. Hoewel ik eerst van plan was dat op de TU te doen is het toch de Hogeschool Rotterdam geworden. Ik ben alsnog van plan om in delft te gaan wonen en op vereniging te gaan, en dit paleis lijkt me zeker wel wat!

Wat over mezelf: Ik ben 18, woon nu in ‘s-Gravenpolder (Zeeland) en heb net mijn diploma gehaald op het Calvijn College. Ik ben iemand die het heerlijk vindt om zelf dingen te maken/ontwerpen of te fixen, en dat is dan ook waar ik bijna al mijn vrije tijd mee bezig ben. Daarnaast game ik ook af en toe.

Ik zou het erg leuk vinden om een keertje langs te komen om kennis te maken, mocht de plek nog steeds open zijn.

Groetjes,

Adryan

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Markeer uw persoonlijke contactgegevens in het bericht met .
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd