KAMER VRIJ BIJ DE F-SIDE

Niet ingelogd

Beste bezoekers van het C.S.R. forum,

In een van de mooiste huizen van de F-side komt er weer een kamer vrij! Wij zijn daarom per halverwege juni op zoek naar een nieuwe huisgenoot. Een aantal van onze huisbewoners zijn lid bij de C.S.F.R., maar we verwelkomen net zo lief een (aspirant) C.S.R. lid. We zijn momenteel een gemengd huis, met één vrouw en vijf mannen, maar één van onze mannelijke huisgenoten gaat ons helaas verlaten. Iedereen is druk met werken of studeren, maar we vinden het super chill om regelmatig 's avonds samen te borrelen of de weekenden lekker in Delft te vieren. We lunchen en koken altijd samen, daarnaast wordt er zeer regelmatig koffie gedronken met iedereen die thuis is. Iedereen trekt lekker zijn eigen plan uit, u geniet alle vrijheid dat ook te doen, maar er is altijd animo om samen leuke dingen te doen.

De kamer is ongeveer 9 vierkante meter groot en bevindt zich zoals gemeld in een van de mooiste huizen van de F-side, alles is schoon en modern en de faciliteiten zijn super, met onder andere:
- Grote luxe badkamer met Turkse stoomdouche
- GR met beamer, dedicated bierkoelkast, en bioscoop-opstelling
- Een keuken met vaatwasser, enorm fornuis, bonenkoffie, en een oven waar u negen (ja, negen!) pizza's tegelijk in kunt verwarmen
- Balkon met zon tot laat in de avond

De rest van de voorzieningen laten we u graag een keer zien als u interesse heeft, we ontmoeten u graag onder het genot van een goede maaltijd of een biertje. Neem contact op met en wie weet tot snel!

Amicaliter,
Huize Idem Dito

bewerkt door
Niet ingelogd

Beste Huize Idem Dito

Ik ben Mynke, 17 jaar en ga deze zomer beginnen aan de studie civiele techniek in Delft. Ik ben op zoek naar een kamer en dit klinkt zeker als een leuk huis!

Als jullie me beter willen leren kennen, kunnen jullie me altijd bellen of appen! Hopelijk tot snel!

Groetjess,
Mynke

Niet ingelogd

Hoi Huize Idem Dito,

Mijn naam is Nienke en ik ga volgend jaar io studeren, daarnaast wil ik volgend jaar lid worden van C.S.R. Op dit moment woon ik in Ermelo en ben op zoek naar een kamer in Delft. Jullie huis klinkt erg leuk.

Ik zou graag een keertje langs komen en als jullie meer over mij willen weten mag je mij altijd een berichtje sturen of bellen.

Groetjes Nienke

bewerkt door : C.S.R. zonder puntjes

Niet ingelogd

Hallo hallo halloo Huize Idem Dito,

Mijn naam is Nyah en ik zoek een kamertje in het mooie Delft. Ik mag volgend jaar namelijk stage gaan lopen! Ik studeer momenteel visueel design in het nog mooiere ‘s-Hertogenbosch. Maar omdat ik dus tijdens de dag op stage zit lijkt het me leuk om de gezelligheid thuis op te zoeken en op die manier mensen te leren kennen.

Zo, dat is wie ik ben in een mini mini notendop. Als jullie mijn volledige gecompliceerde levensverhaal willen horen dan moeten jullie me maar uitnodigen op gesprek haha.
Ik kijk ernaar uit om van jullie te horen en om jullie misschien wel te mogen ontmoeten!

Liefs,

Nyah

Niet ingelogd

Hoi Huize Idem Dito!

Ik ben Niels, ik ben 17 jaar en woon in Wezep. Ik ga volgend jaar werktuigbouwkunde studeren in Delft en ben daarom op zoek naar een kamer. Ik zag jullie bericht en ik was meteen enthousiast.

Ik zou het leuk vinden als ik binnenkort een keer langs kan komen. Als jullie mij wat beter willen leren kennen mag je altijd contact opnemen.

Groetjes Niels

Niet ingelogd

Hoi Idem Dito

klinkt gezellig dat huis van jullie.

Ik ben Tim en ga volgend jaar LNR in Delft studeren. En ik kom graag uitproberen of jullie oven echt 9 pizzas houdt! Ik kom uit een groot gezin dus gezelligheid ken ik wel, en daarnaast hou ik ook nog van sporten.

het lijkt me leuk om bij jullie te wonen en om een keer kennis te maken.

groet,

Tim

Niet ingelogd

bewerkt door
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Markeer uw persoonlijke contactgegevens in het bericht met .
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd