Een zomer/ OWee op OD11 aangeboden

Am. De Jong

Beste leden en aankomende eerstejaars,

Komende zomer zal ik verblijven en werken bij een camping op Terschelling. De leegte die ik in Delft achterlaat is een kans voor iemand anders om de zomer door te brengen op het mooiste plekje wat C.S.R. huizen te bieden hebben. U kunt in deze tijd gebruik maken van alle facaliteiten die mijn kamer te bieden heeft. Te weten: hoogslaper, lampen, ruime bank, piano, dingen met snaren enzo, IO’achtige tekeningen aan de muur en ook mijn geliefde Alex-ladekast. Je krijgt er trouwens ook 7 huischgenootjes bij, wat gezel!

Ik realiseer me dat de kans klein is dat iemand in de zomer 7 weken naar Delft zou willen verhuizen, maar misschien is het voor iemand wel een kans om een tijd te overbruggen. Als je nou denkt: ik wil de OWee in zijn volle glorie meemaken in het huis boven Confide, dan sta ik daar ook zeker voor open. In dat geval staat daar wat mij betreft geen compensatie tegenover. Perfect voor een aankomende eerstejaars die alles wil mee te pakken tijdens de OWee dus.

Het gaat om de periode 3 juli tot 20 augustus.

Laat een berichtje achter in dit draadje of app me even als je enthousiast bent geworden.

Groetjes,

Maarten de Jong

bewerkt door
bewerkt door
bewerkt door
bewerkt door
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Markeer uw persoonlijke contactgegevens in het bericht met .
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd