Tijdelijke en vaste kamer vrij op de Koornmarkt

Am. Arensman

Beste (toekomstige) leden,

Komende september ga ik mijn huisgenoten een half jaar verlaten voor een minor in het buitenland, en onze HO gaat in oktober zelfs voorgoed weg van de Koornmarkt met het burgerleven in zicht. Vandaar komen er dus twee kamers vrij in ons huis, waarvan één vast en één onderhuur.

Huize de Koornmarkt is een actief C.S.R. huis waar wij met vijf stoere mannen en vijf charmante dames wonen, op dit moment allemaal bachelorstudenten. We doen regelmatig gezellige dingen met elkaar zoals spelletjes, huisavonden en feestjes. Het huis bevindt zich in het centrum op loopafstand van sociëteit Confide. Verder zijn we het oudste huis van C.S.R. en een monumentaal pand met de mooiste voorgevel van Delft.

De kamers zijn ongeveer 10-12 m2 en kosten ongeveer 300 - 350 euro inc. We beschikken over een gemeenschappelijke ruimte, gedeelde keuken en badkamer, twee wc’s, een wasmachine en een zeer fraaie gedeelde tuin.

We zijn op zoek naar twee mannen, bij voorkeur toekomstige aspirant-leden maar leden zijn ook welkom om te reageren.

Lijkt het je jeuk om langs te komen voor een kennismaking laat dan een berichtje achter of app mij.

Amicale groet,

Jermo Arensman

Niet ingelogd

Hoi,

Ik ben Floris en ben 17 jaar (over 2 weken 18). Ik ben net geslaagd en ga volgend jaar Landscape and Environment Management (LEM) studeren aan de hogeschool in Delft. Het lijkt mij heel leuk om op kamers te gaan en ben dan ook op zoek naar een kamer in Delft. Nu woon ik nog thuis in Zeist (Utrecht) en het is voor mij een heel eind reizen van Zeist naar Delft (bijna 2 uur met het OV). 

Jullie bericht sprak me erg aan en het lijkt gezellig om een keer langs te komen en kennis te maken. Nog wat over mezelf: ik hou van sporten (fitness), windsurfen, spelletjes spelen, gezelligheid, feestjes en leuke dingen doen met vrienden. Volgend jaar lijkt het me ook erg leuk om bij C.S.R. te gaan want ik wil graag de combi van gezelligheid en het geloof opzoeken.

Het lijkt me heel leuk om een keer bij jullie langs te komen!

Groetjes,

Floris

bewerkt door

Niet ingelogd

Beste Koornmarkt,

Mijn naam is Floris . Compleet andere Floris dan degene uit Zeist die iets eerder reageerde. Ik ben 16 en over een paar weken 17, een voordeel als je wilt dat je Grolsch niet plots verdwijnt. Als je denkt dat je die grap al kent: Klopt, mijn vader had die een paar dagen eerder gemaakt in een andere post waar ik een kamer zocht. Ik ben van plan over een paar maanden Civiele Techniek te studeren. Op het moment woon ik in Nieuwegein, en al is dat een leuke plaats, ik wil niet elke dag veel te vroeg wakker worden om in de trein zitten (dat gaat zeker weten grote problemen veroorzaken), dus zoek ik een kamer in Delft.

En deze groep lijkt me erg gezellig dus kom ik graag een keertje langs om kennis te maken!

Groet, Floris

bewerkt door

Am. Arensman

Schop! We zijn nog steeds op zoek naar een huisgenoot!

Niet ingelogd

Hoi! Ik heb net mijn diploma, en wil nu IPO gaan studeren. Hoewel ik eerst van plan was dat op de TU te doen is het toch de Hogeschool Rotterdam geworden. Ik ben alsnog van plan om in delft te gaan wonen en op vereniging te gaan, en dit huis lijkt me zeker wel wat!

Wat over mezelf: Ik ben 18, woon nu in ‘s-Gravenpolder (Zeeland) en heb net mijn diploma gehaald op het Calvijn College. Ik ben iemand die het heerlijk vindt om zelf dingen te maken/ontwerpen of te fixen, en dat is dan ook waar ik bijna al mijn vrije tijd mee bezig ben. Daarnaast game ik ook af en toe.

Ik zou het erg leuk vinden om een keertje langs te komen om kennis te maken, mocht de plek nog steeds open zijn.

Groetjes,

Adryan

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Markeer uw persoonlijke contactgegevens in het bericht met .
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd