Am. Schaap/Gan/Gert-Jan/hoe-je-hem-ook-wilt-noemen zoekt kamer in C.S.R.-huis/-woonoord

Am. Schaap

Lieve vrienden, beste mensen,

Toen ik nog minderjarig was had ik mezelf altijd te jong gevonden om op kamers te gaan, ook al leek het me wel heel leuk. Ik denk dat ik te veel opzag tegen het zelf wassen, koken en je eigen dingen regelen. Toen ik net achttien was geworden wilde ik het toch proberen. Ontzettend dankbaar ben ik daarom dat ik deze twee maanden de kamer van mag overnemen. Ik geniet ontzettend van het leven hier op Café Reinier en van al mijn lieve/mooie huis-/flatgenoten en op de één of andere manier heb ik echt het gevoel dat ik tot leven kom. Het voelt op de één of andere manier gelijk als thuis. Daar verwonder ik me over.

Mede dankzij een goed gesprek vanavond met ben ik voor mezelf nu op het punt beland dat ik durf te zeggen: “Ja, eigenlijk zou ik wel op kamers willen. Eigenlijk zou ik wel in een C.S.R.-huis/-woonoord willen wonen.“

Bij deze. Dit forumberichtje is bedoeld om jullie dit te laten weten. :) Dus: Komt er binnenkort een kamer vrij in jouw C.S.R.-huis/-woonoord? En denk je dat ik wel eens bij jouw C.S.R.-huis/-woonoord zou kunnen passen? Laat het me dan vooral weten! Ik ben benieuwd!

Groetjes,

Am. Schaap

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Markeer uw persoonlijke contactgegevens in het bericht met .
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd