Versailles zoekt nieuwe paleisbewoner

Ama. Thomas

Lieve (aspirant)leden,

Wil jij ook in een paleisje wonen? Vanaf juli/augustus zijn wij op zoek naar een nieuwe (mannelijke) huisgenoot, want onze H.O. gaat verhuizen.

De kamer die vrijkomt is 14 m2 groot en de kosten zijn 360 euro per maand inclusief. Verder krijg je er 11 leuke huisgenoten bij, een gezellige GR, 2 gedeelde keukens en een prachtige paleistuin achter het huis. Ook zijn het centrum, Confide en de TU op slechts 5-10 min fietsafstand.

We zijn vooral op zoek naar aankomende mannelijke eerstejaars! Stuur mij (of een andere huisgenoot) een berichtje als je geïnteresseerd bent en dan hoor je heel snel van ons!

Groetjes,

Huize Versailles

Niet ingelogd

Bonjour Huize Versailles,

Ik ben Micha, 17 jaar en ga volgend jaar IO studeren in Delft, daarnaast wil ik ook lid worden van de C.S.R. Ik heb grotendeels van mijn leven in het buitenland gewoond en ik hou van sporten en van muziek. Ik zoek een kamer in Delft vanaf augustus en jullie huis klinkt erg leuk en gezellig.

Ik kijk er naar uit om van jullie te horen en hopelijk een keer jullie te ontmoeten.

Amicalement,

Micha

bewerkt door : Achternaam privé
Am. Bestebreur

Bravo 17!

Niet ingelogd

Hoi,

Ik ben Floris en ben 17 jaar (over 2 weken 18). Ik ben net geslaagd en ga volgend jaar Landscape and Environment Management (LEM) studeren aan de hogeschool in Delft. Het lijkt mij heel leuk om op kamers te gaan en ben dan ook op zoek naar een kamer in Delft. Nu woon ik nog thuis in Zeist (Utrecht) en het is voor mij een heel eind reizen van Zeist naar Delft (bijna 2 uur met het OV). 

Jullie bericht sprak me erg aan en het lijkt gezellig om een keer langs te komen en kennis te maken. Nog wat over mezelf: ik hou van sporten (fitness), windsurfen, spelletjes spelen, gezelligheid, feestjes en leuke dingen doen met vrienden. Volgend jaar lijkt het me ook erg leuk om bij C.S.R. te gaan want ik wil graag de combi van gezelligheid en het geloof opzoeken.

Het lijkt me heel leuk om een keer bij jullie langs te komen!

Groetjes,

Floris

bewerkt door

Niet ingelogd

Dag Huize Versailles,

Ik ben Mark , 20 jaar en ga komend jaar werktuigbouw aan de TU studeren. Nu heb ik veel leuke dingen over C.S.R. gehoord en wil me daar dan dus ook komend jaar voor aanmelden en dan ook gelijk op kamers.

Als je dan een kamer zoekt, wil je natuurlijk wel een kamer in een paleisje. Dat zou niet eens een vraag hoeven zijn. Ook lijkt het me erg gezellig om met zoveel mensen in een huis te wonen, klinkt alsof er altijd wel iemand in is voor gezelligheid. Ik zie daarom ook graag een reactie van jullie en kom graag een keertje kennis maken!

Ik zal ook even kort iets over me zelf vertellen. Ik kom uit Rijnsburg, heb maar liefst 8 jaar op de middelbare gezeten: vmbo havo en vwo. Dus het studenten leven kan niet snel genoeg komen voor mij. Ik hou van gezelligheid, spelletjes, sporten, gamen, lego, vissen (in een aqarium) en speciaal biertjes met name Affligem, weten jullie dat ook maar gelijk.

Mark

bewerkt door

Niet ingelogd

Niet ingelogd

Hoi Versailles,

Een kamer in een paleis spreekt mij wel aan. Ik ben Tim en ga volgend jaar L&R studeren. Ik sport graag en hou ook van gezeligheid.

Ik kom graag een keertje langs om jullie te leren kennen en meer over C.S.R. te horen.

Groeten,

Tim

bewerkt door

Niet ingelogd

Hoi! Ik ben Léon , 18 jaar en ik woon op dit moment in Ede. Ik ben geboren in Delft, dus je zou kunnen zeggen dat ik terug naar de roots ga. Ik ga technische wiskunde studeren en ik heb er super veel zin in. Ik hou van chillen met vrienden, anime en met elkaar over Jezus praten!

Ik hoop jullie graag snel te leren kennen!

Met vriendelijke groet,

Léon

bewerkt door

Niet ingelogd

Hoi Paleis Versailles!

Ik ben Niels, ik ben 17 jaar en woon in Wezep. Ik ga volgend jaar werktuigbouwkunde studeren in Delft en ben daarom op zoek naar een kamer. Ik zag jullie bericht en ik was meteen enthousiast. Nog wat info over mijzelf: ik vind het leuk om te sporten(vooral voetbal), te gamen, te kaarten met vrienden of gewoon wat anders te doen met mijn vrienden.

Ik zou het leuk vinden als ik binnenkort een keer langs kan komen. Als jullie mij wat beter willen leren kennen mag je altijd contact opnemen.

Groetjes Niels

Niet ingelogd

Hoi! Ik heb net mijn diploma, en wil nu IPO gaan studeren. Hoewel ik eerst van plan was dat op de TU te doen is het toch de Hogeschool Rotterdam geworden. Ik ben alsnog van plan om in delft te gaan wonen en op vereniging te gaan, en dit paleis lijkt me zeker wel wat!

Wat over mezelf: Ik ben 18, woon nu in ‘s-Gravenpolder (Zeeland) en heb net mijn diploma gehaald op het Calvijn College. Ik ben iemand die het heerlijk vindt om zelf dingen te maken/ontwerpen of te fixen, en dat is dan ook waar ik bijna al mijn vrije tijd mee bezig ben. Daarnaast game ik ook af en toe.

Ik zou het erg leuk vinden om een keertje langs te komen om kennis te maken, mocht de plek nog steeds open zijn.

Groetjes,

Adryan

bewerkt door

Niet ingelogd

Hoi, ik ben Stefan 17 jaar en een beetje laat op dit bericht, maar je weet het nooit. Ik ga werktuigbouwkunde studeren waar ik veel zin in heb en woon momenteel in Drenthe. Het klinkt alsof jullie wel wat te bieden hebben dus hoop meer van jullie te horen!

Stefan

Ama. Thomas

Dit draadje kan op slot :)

U kunt hier niet meer reageren omdat dit onderwerp gesloten is.