Kamer(s) vrij op Huize A.D.A.M.

Am. Kuntz

Beste (aankomende) leden,

Ben jij op zoek naar een mooi plekje in de gezelligste studentenflat van Delft en het enige échte Hoogste Huis van de Civitas? Dan zoeken wij jou!

Per 1 augustus komt er een prachtig mooie kamer vrij op Huize A.D.A.M. Daarom zijn wij nu opzoek naar een nieuwe mannelijke huisgenoot.
Huurprijs is ongeveer 375 euro, maar je hebt recht op ongeveer 70 euro huurtoeslag.

Vanwege de voorrangsregeling van DUWO zijn we nu voornamelijk op zoek naar een aankomend eerstejaars. Daarnaast moet je in regio Haaglanden studeren om in aanmerking te komen voor deze kamer. Later deze zomer zal er nog een kamer vrij komen, dus laat het vooral weten als je (ook als niet eerstejaars) nog op zoek bent!

Wat je er allemaal bij krijgt:
- Ongeveer 20 m^2 oppervlakte
- AH XL naast de flat
- Hoogste huis der Civitas op 14 hoog aan de EduP
- 5 geweldige huisgenoten
- Snel internet
- Balkon met twee ultiem chille banken, bbq, frituur, zon, prachtig uitzicht en soms een slapende huisgenoot
- 10 minuten fietsen naar Confide of de TU
-Wasmachine, droger, 2 douches, 2 toiletten

Verder is er een hoop meubilair over te kopen, zoals een prachtige full HD TV, een heuze kluswand, een racefietsophangunit en nog veel meer!

Heb je interesse? Laat dan even een reactie op dit draadje achter om een keer gezellig langs te komen om kennis te maken!

Namens Huize A.D.A.M.,

Mark Kuntz

Niet ingelogd

Hoi HUIZE A.D.A.M.,

Ik ben Floris en ben 17 jaar (over 2 weken 18). Ik ben net geslaagd en ga volgend jaar Landscape and Environment Management (LEM) studeren aan de hogeschool in Delft. Het lijkt mij heel leuk om op kamers te gaan en ben dan ook op zoek naar een kamer in Delft. Nu woon ik nog thuis in Zeist (Utrecht) en het is voor mij een heel eind reizen van Zeist naar Delft (bijna 2 uur met het OV). 

Jullie bericht sprak me erg aan en het lijkt gezellig om een keer langs te komen en kennis te maken. Nog wat over mezelf: ik hou van sporten (fitness), windsurfen, spelletjes spelen, gezelligheid, feestjes en leuke dingen doen met vrienden. Volgend jaar lijkt het me ook erg leuk om bij C.S.R. te gaan want ik wil graag de combi van gezelligheid en het geloof opzoeken.

Het lijkt me heel leuk om een keer bij jullie langs te komen!

Groetjes,

Floris

bewerkt door

Niet ingelogd

Hoi! Ik ben Léon , 18 jaar en ik kom uit Ede. Ik ben in Delft geboren, dus ik ga bij wijze van spreken weer terug naar de roots. Ik ga aankomend schooljaar Technische Wiskunde aan de TU Delft studeren en ik zie er enorm naar uit. Mijn hobby’s zijn chillen met vrienden, af en toe wat sporten, anime en over Jezus praten.

Ik hoop jullie snel wat beter te leren kennen!

Groeten,

Léon

bewerkt door

Niet ingelogd

Hoi Huize A.D.A.M.!

Ik ben Micha, 17 jaar (bijna 18) en ik ga volgend jaar IO studeren in Delft. Ik wil daarnaast ook graag lid worden van de C.S.R. Ik heb mijn hele leven in het buitenland gewoond en ik hou van sporten, muziek, gamen, en met vrienden chillen. Jullie huis klinkt erg gezellig en het lijkt mij wel leuk om een keer langs te komen.

Ik kijk er naar uit om van jullie te horen!

Groeten,

Micha

Niet ingelogd

Beste A.D.A.M.,

Mijn naam is Floris . Compleet andere Floris dan degene uit Zeist die iets eerder reageerde. Ik ben 16 en over een paar weken 17, een voordeel als je wilt dat je Grolsch niet plots verdwijnt. Als je denkt dat je die grap al kent: Klopt, mijn vader had die een paar dagen eerder gemaakt in een andere post waar ik een kamer zocht. Ik ben van plan over een paar maanden Civiele Techniek te studeren. Op het moment woon ik in Nieuwegein, en al is dat een leuke plaats, ik wil niet elke dag veel te vroeg wakker worden om in de trein zitten (dat gaat zeker weten grote problemen veroorzaken), dus zoek ik een kamer in Delft.

Deze kamer lijkt me erg gezellig (vooral de slapende huisgenoot, zoiets MOET ik hebben :p ) dus kom ik graag een keer langs om kennis te maken

Groet, Floris

bewerkt door

Niet ingelogd

Hoi Huize A.D.A.M.!

Ik ben Niels, ik ben 17 jaar en woon in Wezep. Ik ga volgend jaar werktuigbouwkunde studeren in Delft en ben daarom op zoek naar een kamer. Ik zag jullie bericht en ik was meteen enthousiast. Nog wat info over mijzelf: ik vind het leuk om te sporten(vooral voetbal), te gamen, te kaarten met vrienden of gewoon wat anders te doen met mijn vrienden.

Ik zou het leuk vinden als ik binnenkort een keer langs kan komen. Als jullie mij wat beter willen leren kennen mag je altijd contact opnemen.

Groetjes Niels

Am. Kuntz

Hier kan een slotje op!

U kunt hier niet meer reageren omdat dit onderwerp gesloten is.