Aangeboden: kok die de koelkast niet leegdrinkt

Am. Van Rees •

Als je bij de Tolhuis Alliantie langsgaat bij nummer 16, het voormalige huizE Rommel, vind je op het toilet veel kranteknipsels en strips: die zijn van mij afkomstig uit de begintijd van huizE Rommel :-)

Time flies when you’re having fun, inmiddels heeft m’n zoon zich voor civiele techniek ingeschreven en dus heeft ‘ie woonruimte nodig: Nieuwegein-Delft is toch een tikkie excessief. Als ik reclame mag maken… hij heeft twee voordelen. Als eerste is ‘ie straks 17, dus het komende jaar blijft hij van de Grolsch in de koelkast af. Als tweede is het een uitstekende kok. Serieus. Hij heeft toen ‘ie 14 was mijn verhalen gehoord hoe ik bij c.s.r. alleen heb gekookt en daar al m’n corveepunten mee heb gehaald zodat ik niet hoefde af te wassen. Hij had een hekel aan het inruimen van de vaatwasser. Dus…. als jullie een huisgenoot kunnen gebruiken die perfect pannenkoeken kan bakken? Of biefstuk met champignonsaus? Tortellini met spinazie? Verrassingsstampot (aanrader)? Aardappelen+bloemkool? Witlofsalade? Lasagne? Bloemkoolsoep? Echt, hij kookt letterlijk vijf dagen per week. Dat wordt een culinaire ramp voor ons als ‘ie naar Delft verhuist…

Oh, ik weet niet of er nog Axis&Allies gespeeld wordt? Ik heb hem goed opgevoed!

Enfin, als er plek in de een of andere herberg….. eventueel tijdelijk….. Graag een mailtje naar Floris van Rees, :-)

Reinout van Rees (lid 1991-2000)

bewerkt door : E-mail privé
Am. Meerman

Ha, Am. Van Rees bolletje,

Ten eerste hulde voor het aandragen van uw zoon. Er komen binnenkort sws wel een paar mooie kamers vrij dus dat komt vast goed. Belangrijk is vooral de aangeboden kamers in de gaten te houden! Nu zijn dat kamers op Versailles en A.D.A.M. als ik de stek mag geloven. Ik ben ook benieuwd of er een Coupe Van Rees 2.0 zal worden uitgevonden en of deze net zo’n klassieker wordt op mixkaart van de SocCie.

Amicaliter,

Am. Meerman

Ama. Volk

Ook Huize de Koornmarkt zoekt nog een noviet in spé, hij is welkom om een bericht te plaatsen in ons vrij recent aangemaakte draadje op dit forum of een mailtje te sturen naar . Wie weet zien we hem dan ergens in de komende weken op een instemming!

bewerkt door : E-mail privé
bewerkt door
Am. Van Rees •

Bedankt voor het doorgeven. En mooi dat de Coupe nog bestaat :-)

Reinout

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Markeer uw persoonlijke contactgegevens in het bericht met .
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd