Kamer gezocht door 20je

Am. Keus

Amica amiceque,

Ik heb in februari, lang geleden alweer, bij het mooie C.V.V. mogen onderhuren. Dit was een supermooie ervaring en ik wist vanaf toen zeker dat wonen in een C.S.R.-huis of Woonoord van grote toegevoegde waarde zal zijn van het lidmaatschap, naast het voordeel van de gereduceerde reistijd door het wonen in Delft. Daarom zoek ik sindsdien een kamer, tot nu toe zonder succes. Ondanks het mooi meegnomen voordeel dat ik inmiddels toch wel ervaren ben in hospiteren, had ik het bezitten van een kamer toch liever gehad :) Hoe ik bij die hospiteeravonden terechtkwam was door dit forum in de gaten te houden en tips van andere novieten. Om het bereik nog wat meer te vergroten leek het me een goed idee om op hetzelfde forum een berichtje te plaatsen.

Het grootste verschil of probleem met dit bericht in vergelijking met de berichten hieronder, is dat dit een bericht van een 20je is, terwijl de andere berichten een 21je zoeken of van een 21je zijn. Als jouw huis liever een 20je heeft voor ofwel de doorstroom ofwel omdat jullie al een 21je hebben ingestemd, ben ik misschien een waardevolle toevoeging aan jullie huis :)

Zoals eerder vermeld heb ik ervaring met de dynamiek van een studentenhuis. Ook ben ik nogal perfectionistisch, wat als gevolg heeft dat ik een mij gegeven taak zo goed als ik kan uit moet voeren. Op de uni leidt dat soms tot tijdsdruk, maar in een stuko-huishouden zorgde het voor een (relatief) schone keuken én vetput. Ook hou ik heel erg van koken en wordt er (hopelijk) ook steeds beter in. Hopelijk is dat genoeg om u te overtuigen ;)

Met vriendelijk groet,

Maarten Keus

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Markeer uw persoonlijke contactgegevens in het bericht met .
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd