2 Kamers Beschikbaar!

Niet ingelogd

Beste eerstejaars studenten,

Volgend studiejaar begin ik aan mijn opleiding L&R. In het huis aan het Westplantsoen waar ik ga wonen,

zijn per 1 augustus 2021 twee kamers beschikbaar. Om die reden ben ik opzoek naar twee gezellige en (aardig) sportieve studenten.

Een beetje informatie over de kamers en het huis:

- De ene kamer is 9m^2 en de andere 11m^2

- Beide kamers zijn gemeubileerd met bed, stoel en bureau.

- Gedeelde woon- en eetkamer en gedeelde keuken

- 10 minuutjes naar de stad, Confide en het station (lopend) en TU delft (fietsend)

Lijkt dit je een leuke kamer? Kom dan een keer langs om te kijken, om gezellig met elkaar wat te drinken en

om te kijken of wij elkaars nieuwe huisgenoten gaan worden.

Als je een keertje wilt langskomen, maar je hebt geen account, dan kun je hier een berichtje achterlaten met je telefoonnummer, zodat ik contact met je kan zoeken!

Met vriendelijke groeten,

Jozua

bewerkt door
Niet ingelogd

Hoi, ik ben Gerlieze en zou graag willen langskomen. M’n nummer is

bewerkt door : Telefoon privé

Niet ingelogd

Hoi, Ik ben Adryan, ik ben geen fanatieke teamsporter maar ga regelmatig hardlopen :)

Ik zou graag langskomen, mijn nummer is

Niet ingelogd

Hoi, mijn naam is Nienke! Ik ga volgend jaar io studeren, daarnaast wil ik volgend jaar lid worden van C.S.R.

Ik zou graag een keertje langs komen en mijn nummer is . Hopelijk tot snel!

Groetjes Nienke

Niet ingelogd

Hey Jozua,

Mijn naam is Harm, 19 jaar, en ik ga begin September beginnen met de politieopleiding in Rotterdam. Ik heb hier heel veel zin in, maar ik heb geen zin om telkens heen en weer te gaan met het OV. Mij leek het dus leuk om op kamers te gaan. Nu sprak jouw bericht mij wel aan en dus reageer ik maar.

Mijn hobby’s zijn: gamen, lezen en vooral chillen met vrienden.

Ik ga wel de politie opleiding doen op mbo niveau dus een studentenvereniging zit er niet in voor mij.

Omdat ik politie ga doen moet ik wel een beetje sportief zijn en ik ben dan ook flink aan het hardlopen en (in mindere mate) krachttraining.

Ik kijk uit naar je reactie en ik hoop en keer langs te kunnen komen.

Harm

Niet ingelogd

Ik ben vergeten mijn 06 nummer door te geven met mijn vorige bericht:

Harm

bewerkt door
bewerkt door

Niet ingelogd

Dag Jozua,

Ik ben Maurits , 17 jaar oud en net mijn vwo afgemaakt. Volgend jaar ga ik Civiele Techniek studeren in Delft.

Momenteel woon ik in Barneveld, en omdat de reis naar Delft erg lang is ben ik op zoek naar een kamer in Delft.

Mijn hobby’s zijn gamen, voetballen, zeilen en chillen met vrienden.

Ik hoop dat we een keer af kunnen spreken, en zo mogelijk huisgenoten kunnen worden.

Met vriendelijke groet,

Maurits

bewerkt door
bewerkt door

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Markeer uw persoonlijke contactgegevens in het bericht met .
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd