18-jarige soon-to-be student zoekt kamer in Delft!

Niet ingelogd

Hoi, Nu ik eindelijk klaar ben met mijn examens bedacht ik me ineens dat een dak boven mijn hoofd niet zo gek zou zijn vanaf september, dus vandaar deze post ;)

Ik woon nu nog thuis in Zeeland maar ga komend jaar Industrieel Product Ontwerpen studeren, en hoewel het uiteindelijk toch de Hogeschool Rotterdam is geworden wil ik toch het liefst in Delft wonen en daar op vereniging gaan.

Ik zoek een kamer die niet al te klein is, liefst meer dan 10m2. Ik heb een 3D-Printer, dus als er daar plek voor is zou dat geweldig zijn, en uiteraard mag die dan ook gebruikt worden door andere huisgenoten mocht je iets te printen hebben ;)

In mijn vrije tijd ben ik meestal bezig met een of ander ontwerp/doe-het-zelf project. Daarnaast game ik zo nu en dan ook.

Als je nog een huisgenoot zoekt of iemand kent die nog een huisgenoot nodig heeft, dan hoor ik het graag! Ik zou het prima vinden om een keertje langs te komen om kennis te maken, maar als dat beter uitkomt kan videobellen uiteraard ook. Voor vragen kun je me het makkelijkst bereiken op Discord , maar appen kan ook (mail voor het nummer).

Bedankt voor je aandacht,

Groetjes Adryan

bewerkt door

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Markeer uw persoonlijke contactgegevens in het bericht met .
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd