Kamer beschikbaar in Rijswijk

Niet ingelogd

Beste,

Ik ben op zoek naar een rustige, (mannelijke) student om een kamer op te vullen. Vanaf medio augustus komt er in een appartement van 110m2 een kamer van 9m2 beschikbaar, er is kastruimte beschikbaar net buiten de kamer. Het appartement is gelegen op 20 minuten fietsen vanaf de tu. De kamer kost 375 euro per maand inclusief gwe en wifi.

Groet,

Robert

Niet ingelogd

Beste Robert,

Ik ben Floris en ik ga komend jaar Civiele Techniek studeren in Delft. Ik zoek momenteel een kamer en ik wil graag wel een keer langskomen om kennis te maken. Ik ben 16 (bijna 17) dus je bier is veilig. Op het moment woon ik in Nieuwegein, en al is het hier leuk, elke ochtend om 6 uur de bus pakken om op tijd te komen is NIET gemakkelijk dus daarom wil ik graag in de buurt van Delft wonen (en Rijswijk is dichtbij genoeg).

Stuur me gerust een mailtje en hopelijk tot ziens!

Groet, Floris

bewerkt door

Niet ingelogd

Hoi Floris,

Je hebt een goede studiekeuze gemaakt, ik ga ook civiele techniek studeren. Ik woon in Middelburg dus een eerste kennismaking is misschien makkelijker online. Ik ben niet heel erg bekend met dit forum en emailadressen delen maar ik hoop dat het overkomt, mijn e-mailadres is

gegroet,

Robert

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Markeer uw persoonlijke contactgegevens in het bericht met .
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd