Tijdelijke kamer vrij op Verdieping 1

Ama. Duister

Prachtige leden/novieten/externen,

Helaas moet ik mijn prachtige kamertje op het mooie Verdieping 1 tijdelijk verlaten, aangezien ik voor mijn minor naar het buitenland ga. Dit betekent wel dat er voor één gelukkige een plekje vrijkomt in dit gezellige huis. Het gaat om een knus kamertje van 7 m2, met een groot raam, voor een klein prijsje van €220 per maand (incl. G/W/L/I en geweldige huisgenoten). De kamer is beschikbaar vanaf 5 november tot ergens in de TU vakantie, dus rond 30 januari. De kamer komt gemeubileerd met een handig uitschuifbed, een ruim bureau en een grote kast. Ook hangen een paar mooie planken aan de muur waarop allerlei spullen gezet kunnen worden.

Verdieping 1 is een gemengd huis met 5 lieve huisgenootjes. We beschikken over de grootste gemeenschappelijke ruimte van de zuidelijke Civitas (35 m2), een grote keuken, een badkamer, wasmachine, een heuse achtertuin, een antieke piano, François Louis (de Wii) en een schuur waar alle fietsen in kunnen. Speciaal als bonus hebben we hele lieve buren, meneer en mevrouw de Vries. In de GR staan 3 banken, 1 eettafel, 6 eettafelstoelen, 1 koffietafel, 2 relaxstoelen en de piano. Aan het plafond hangt zowel een beamer als een schilderij en nog meer bezienswaardige artikelen.

Wij zijn 30 seconden verwijderd van een supermarkt (als je langzaam loopt), twee minuten van de tramhalte en 10 minuten fietsen naar de TU, Confide en het station. Daarbij is er relatief dichtbij een mooi park om een luchtje te scheppen en/of een rondje hard te lopen.

Als je geïnteresseerd bent, kun je reageren via dit draadje of mij contacteren via een zelfgekozen medium zoals een appje, e-mail, belletje of postduif.

Met vriendelijke groetjes,

Sarah

TL/NG: Tijdelijke kamer van 5 november tot 30 januari voor €220 op Verdieping 1.

bewerkt door
Niet ingelogd

Hi, is deze kamner nog beschikbaar? Dit zou een ideale tijd zijn voor mij. Zit in mijn laatste jaar van de Master TIL (Transport, Infrastructure and Logistics) en moet nu toch weer naar de Campus komen. Ik ben netjes, best rustig, flexibel maar ook altijd wel in om nieuwe dingen te proberen. Ik hou van chillen, muziek lusiteren/maken, filmpjes maken, ontwerpjes maken, gamen (video/board) en Mountainbiken/teamsport. Mopcht de kamer nog beschikbaar zijn zo laat het me graag weten! Gr. Aaron

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Markeer uw persoonlijke contactgegevens in het bericht met .
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd