De Nachtwacht zoekt een mannelijke huisgenoot

Am. Zunderman

Lieve leden en novietjes

Vanaf 1 januari komt er een kamer vrij op De Nachtwacht en daarom zoeken wij een nieuwe mannelijke huisgenoot. De kamer zelf is ongeveer 21 m2 en kost ongeveer 360 euro per maand. Je komt samen te wonen met drie gezellige huisgenoten en een hoop buren (en zwaaien naar de buurman is een pré).

Je komt in Nederlands belangrijkste historische gebouw te wonen: het voormalig hoofdkantoor van de V.O.C. Dit houdt in dat uw kamer is gevestigd aan een pitoresk binnenplaatsje en er wel eens een verdwaalde toerist op de binnenplaats staat. Huize De Nachtwacht is van alle C.S.R. huizen het dichtst bij Confide gevestigd wat inhoud dat je in een halve minuut in Confide staat. Binnen vijf minuten ben je in de supermarkt, binnen één minuut op het station en binnen tien minuutjes op de campus.

Lijkt het je leuk om op de Nachtwacht te komen wonen, laat het dan vooral weten en stuur een appje naar onze HJ Marloes!

Een wakende groet,

Marloes, Milou en Timo

Noviet Floris

Beste Nachtwacht,

Ik wil erg graag een keer langskomen voor een instemming. Het klinkt als een erg gezellig huis (ach, wat zeg ik nou, het is zeker weten een gezellig huis) en ik zoek nog een kamer.

Groet, Floris van Rees

Ama. Bennink

Hier kan een slotje op :)

U kunt hier niet meer reageren omdat dit onderwerp gesloten is.