Kamer aangeboden op H.U.P.

Ama. Van Doorn - Rutgers

Ha Civitas,

Vanaf 9 januari komt er op Huize H.U.P. een kamer vrij!

Let op: omdat H.U.P. door de TU is aangewezen als sportershuis, krijgen sporters eerst de mogelijkheid om de kamer te dibsen. Als er geen sporter blijkt te zijn (grote kans) hebben we nog maar kort de tijd om zelf een nieuwe huisgenoot te zoeken, vandaar dat we wel alvast zijn begonnen. Het kan dus helaas voorkomen dat je wordt ingestemd, maar dan toch niet hier kan komen wonen doordat er een sporter is. Dan nu de leuke info 😊

Huize Hyacinthus Ursus Polaris is een prachtig C.S.R. huis, gelegen aan de Oude IJsbaan 143. Je krijgt er 4 huisgenoten bij: 1 man en 3 vrouwen, daarom zijn we nu opzoek naar een man.

Er is een grote GR met het grootste beamerscherm van de Civitas na Confide. Met een druk op de knop kun je hier ook altijd muziek aanzetten op de Huis-Spotify. In onze achtertuin van 100m2 staat een trampoline en kun je heerlijk barbecueën. In onze voortuin, Het Delftsche Hout, kun je ook fijn barbecueën.

We hebben een grote badkamer met 2 douches (goed gescheiden hoor), waar je de muziek lekker hard kan zetten of gezellig kan pilsen.

Het fietsen naar het centrum is maximaal 5 minuten en naar de TU maximaal 10 minuten. De PLUS en de IKEA zijn om de hoek.

De kamer heeft een oppervlakte van 18m2 en heeft een wastafel met spiegel. De huur is rond de €475 inclusief gas/water/elektriciteit/internet/huisgenoten/tuin.

Met de kerstvakantie voor de deur zijn de instemmingen al zeer binnenkort, namelijk: dinsdag 14 december in de lunch, woensdag 15 december in de lunch en donderdag 16 december vanaf 17.00 (inclusief avondeten). We willen tijdens de instemmingen graag de huidige limiet van 4 gasten thuis aanhouden, dus hebben nu plaats voor 12 instemmers. Dit leek ons ruim voldoende, maar kan nog worden aangepast bij veel/weinig animo.

Wil je meer weten of graag langskomen stuur mij dan even een berichtje! Geef meteen even aan of je een voorkeur hebt voor een van de momenten of juist een moment echt niet kan. Geen garanties dat hier rekening mee wordt gehouden.

IJsberige groetjes,

Muk, ook namens Casper, Sizzel en Noordje

Buiten H.U.P. beter bekend als Gerben, Melissa en Jeanine

Ama. De Jong sr.

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

Am. Keus

Beste amica,

Ik zou graag dinsdagmiddag bij u langskomen! Ik ben er eerder geweest dus ik weet de weg :) ik woon nu tijdelijk in Delft op t mooie V1 en mijn tijd loopt ongeveer af zodra er bij ingetrokken kan worden.

Ik heb tot nu toe nog geen klachten gekregen over mijn corvee prestaties, ik hou zelf ook wel van een zekere mate van schoon, ik hou van koken, verdere hobby's muziek producen, PC's beunen, beetje gamen en sinds kort schilderen.

Ik zie u hopelijk dinsdagmiddag!

Met vriendelijke groet,

Maarten Keus

Ama. Van Doorn - Rutgers

Fijn feitje: Na 3 maanden heb je de mogelijkheid om door te verhuizen naar een 10m2 kamer voor €375 per maand

Am. Van Zwol

Hoi Hoi,

ik ben al een tijdje op zoek naar een kamer en huize H.U.P. klinkt als een gezellig huis. De aangegeven data komen mij niet goed uit, maar het lijkt me leuk om een andere keer langs te komen. Laat maar weten als jullie daar open voor staan, dan kom ik een keer voor jullie koken. :)

Groetjes,

Chris van Zwol

Ama. De Jong sr.

Ha mooie kamerzoekende leden,

Onze Muk gaat ons verlaten vanwege iets met een lange witte jurk, grote laagjestaart en roze hartjes. Daarom komt er weer een kamer vrij!

Onze f.t. HJ komt te wonen met Casper, Sizzel, Yuki en mijzelf. Onze f.t. HJ mag man of vrouw zijn.

Disclaimer Schijfeizer: omdat H.U.P. door de TU is aangewezen als sportershuis, krijgen sporters eerst de mogelijkheid om de kamer te dibsen. Als er geen sporter blijkt te zijn (grote kans) hebben we nog maar kort de tijd om zelf een nieuwe huisgenoot te zoeken, vandaar dat we wel alvast zijn begonnen. Het kan dus helaas voorkomen dat je wordt ingestemd, maar dan toch niet hier kan komen wonen doordat er een sporter is.

H.U.P. als huis

H.U.P. is een prachthuis. Er is een grote GR met het grootste beamerscherm van de Civitas na Confide. Met een druk op de knop kun je hier ook altijd muziek aanzetten op de Huis-Spotify. In onze achtertuin van 100m2 staat een trampoline en kun je heerlijk barbecueën. (sinds gistermiddag is die nog eens extra uitgebreid met de tuin van de buurman bijgekomen i.v.m. een 'omgewaaide' schutting.) We hebben een grote badkamer met 2 douches (waarvan 1 lichtshow douche) waar je de muziek lekker hard kan zetten of gezellig kan pilsen.

Het fietsen naar het centrum is maximaal 5 minuten en naar de TU maximaal 10 minuten. De PLUS en de IKEA zijn om de hoek.

De kamer heeft een oppervlakte van 18m2 en heeft een wastafel met spiegel. De huur is rond de €475 inclusief gas/water/elektriciteit/internet/huisgenoten/tuin/tuinonderhoud

Daarnaast zijn we een huis dat erg goed is in genieten, relaxen, bank hangen, gekke acties en partypoppers afsteken.

Enquête en instemming

We willen iedereen de kans geven om interesse te uiten, maar we willen geen instemmingssessies met 20 man, want dan leren we je niet echt goed kennen. Daarom willen we vragen als je interesse hebt, het formulier in te vullen, en meer informatie krijg je vanzelf.

K.f.t. HJ interesseformulier

Groetjes,

Noordje

bewerkt door
Niet ingelogd