Am. van Delden zoekt nog een kamer

Am. Van Delden

Ha mooie vereniging,

Ondanks dat het door de zeer vriendschappelijke v e r h o u d i n g e n op het logeer-/hospita-adres zeker uit te houden is, was ik nog wel op zoek naar een kamertje. Het hoeft niet per se in Delft te zijn aangezien alles beter is dan 2 uur enkele reis naar Zwolle, maar een verenigingshuis in Delft heeft natuurlijk wel de voorkeur. Andere verenigingen dan C.S.R. mag ook!

Korte info: 23 jaar oud (dus bijna een fossiel), 21-Lekker, LR-1. Op straat kan ik over het algemeen herkend worden aan mijn korte broek en krakende ketting, ennn ik speel wat piano en zit op een koortje. In de zomer zeil ik af en toe. Het valt niet uit te sluiten dat huisgenoten zullen worden doodgegooid met papgrappen.

Omdat de mensen van het logeeradres hebben aangegeven dat ik daar slechts zo lang als noodzakelijk is kan zitten vond ik het voor hen wel sociaal om even een postje te doen.

Inlichtingen over alle soorten huizen en viaducten zijn welkom. In afwachting uwer antwoord verblijf ik (in het Midden-Oosten),

m.v.g. Jacob

bewerkt door
bewerkt door : Puntjes bij C.S.R., zoon
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Markeer uw persoonlijke contactgegevens in het bericht met .
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd