Thomas zoekt een kamer

Niet ingelogd

Beste lezer(s) ,

De laatste tijd ben ik druk op zoek naar een kamer. Ik ben namelijk sinds kort begonnen met een afstudeerstage bij STIL in Yes!Delft. Ik ben nu nog HBO'er maar na het afstuderen wil ik een premaster Werktuigbouwkunde gaan doen en dan nog 2 jaar master Biomechanical Design aan de TU. Erg leuk allemaal, maar ik ben wel elke dag anderhalf uur enkele reis onderweg, en dat is na een tijdje best vermoeiend. Vandaar dus mijn zoektocht. Maar natuurlijk ook omdat het hartstikke leuk is om op kamers te wonen. 

Ik ben Thomas en ik ben 22 jaar oud. Ik houd van sport in ‘t algemeen, maar vooral Formule 1 en voetbal. Ik heb een passie voor simracen (en dus andere hardrijdende vierwielers) , verder ik zit op scouting, en vind ik het leuk om met techniek bezig te zijn (vandaar mijn opleiding). 

Als je iets voor me hebt of iets denkt te weten waar ik terechtkan hoor ik het graag. 

Groetjes 

Thomas

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Markeer uw persoonlijke contactgegevens in het bericht met .
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd