Kamer vrij per 1 juni op het Schip van Columbus

Am. De Haas sr.

Hey kamerzoekende mannen van de Civitas!

Per 1 juni komt er een kajuit vrij op het illustere Schip van Columbus. Het gaat om een prachtige kamer van 11 m2.

De kamer

De kamer bevindt zich op de begane grond van het Schip. U heeft vanuit de kamer uitzicht op (en semi-toegang tot) onze prachtige tuin. De huidige bewoner gaat trouwen, dus u kunt een aantal meubels gratis overnemen. Die gaan niet mee naar het burgerhuis :) De meubels die achterblijven zijn:

-          De hoogslaper inclusief op maat gemaakt ingebouwd bureau. Prachtig ding waarmee u weer wat ruimte bespaard, zoveel is 11 m2 ook weer niet. Bovendien is een bureau van 2 meter ontzettend fijn om te hebben.

-          De bank. Niet heel groot of luxueus, maar hij zit lekker en hij is ideaal voor een wat kleinere kamer.

-          De kledingkast. Kunt u al uw hemden, jasjes en dassen in kwijt. Perfecte kledingkast voor een student. Op de kastdeur zit bovendien een ruime spiegel. Altijd handig!

-          Het stabureau. Niet heel groot, maar hij is wel heeeel fijn. Een hele dag alleen maar zitten is echt niet goed voor je en een stabureau is daar een fijne oplossing voor. Erg prettig college kijken.

-          Het bijzettafeltje. Klein maar fijn.

Overigens bent u niet verplicht om (alle) meubels over te nemen. Als u ze niet hoeft gaan ze gewoon op Martkplaats.

Kosten

De kale huur is €277,- per maand, maar die wordt waarschijnlijk door de huisbaas wel wat verhoogd. Gas, water, elektriciteit, internet en gemeentebelasting gaat niet via de huisbaas, maar doen we zelf; dat is ongeveer €40,- per maand. Overigens is de huisbaas wel een hele aardige man; ook een oud-C.S.R.-er.

Het Schip van Columbus

Wat krijgt u er allemaal bij? Vier huisgenoten, allemaal actief lid bij C.S.R! Verder hebben we een ruime achtertuin waar in de zomer vaak gebarbecued wordt. We hebben ook een prachtige schuur met een veelgebruikte vetput. We hebben een gezellige GR met fijne zithoek en een prachtige beamer schijner; ideaal om Formule 1 op te kijken.

Het Schip van Columbus is een kwartiertje fietsen van de Confide, de TU en het station. De dichtstbijzijnde supermarkt is een Lidl, slechts 22 koprollen verwijderd! Winkelcentrum de Hoven zit op 5 minuutjes fietsen. Het Schip zit aan de rand van Delft, dus je bent zo in de polder; ideaal voor je hardlooprondje :) O, en we hebben hele aardige buren!

Foto’s

Zie hieronder voor enkele foto’s van de kamer.

Verklapper

De kamer

De bank

Het bijzettafeltje; bezaaid met meuk zoals het hoort

Het stabureau

De kast

Het bed met het ingebouwde bureau

Interesse?

Spreekt dit je allemaal wel aan? Stuur ons een berichtje! We moeten nog even kijken wanneer we de instemming doen, maar dat laten we je dan zo snel mogelijk weten.

Groetjes,

Am. Lampe, Am. De Haas sr., Am. Nederveen & Am. Van den Bosch jr.

Niet ingelogd

Beste stuurlui,

ik ben Nathan en zoek per het nieuwe studiejaar een kamer/kajuit. Het lijkt me tof om kennis te maken om te kijken of ik bij de bemanning pas.

Ik kan alleen geen foto’s zien. Is het mogelijk om die via app nog even door te sturen? Ik kom uiteraard graag een keer langs voor kennismaking met jullie en de evt. kamer.

Gr

Nathan

bewerkt door : Privé

Niet ingelogd

Goedendag heren van het schip van Columbus,

Ik heb interesse in jullie vrijkomende kajuit. Want ik ga volgend jaar beginnen met mijn bachelor Electrical Engineering. Daarnaast kom ik uit het hoge noorden dus een ligplaats in Delft lijkt mij wel fijn. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar foto's van de kajuit, want die kan ik niet zien.

Het lijkt me ook leuk om met jullie kennis te maken en even de kamer te mogen zien, dus geef maar een gil als jullie daar tijd voor hebben.

Groeten,

Christo

Niet ingelogd

Beste Am. Lampe, Am. De Haas sr., Am. Nederveen & Am. Van den Bosch jr

Mijn naam in Douwe en ik heb erg veel interesse in de vrijkomende kajuit. Ik zou best lang willen komen om kennis te maken dus als jullie dat ook zien zitten neem maar contact met me op.

Helaas kan ik de foto’s niet zien maar ik zou die graag willen bekijken. Ik ga na de zomer maritieme techniek studeren wat wel heel erg goed zou passen bij deze kamer.

mvg, Douwe

bewerkt door

U kunt hier niet meer reageren omdat dit onderwerp gesloten is.