Club Deeziebel zoekt vrouwelijke huisgenoot

Ama. De Vries

De enige echte club van C.S.R. zoekt een nieuwe huisgenoot! Vanaf begin juni komt er namelijk een kamer vrij in ons heerlijke stulpje. Benieuwd wie wij zijn en hoe het leven hier is? Lees dan vooral verder!

Club Deeziebel is een vrouwenhuis met 4 kamers en dus drie huisgenootjes met wie je kan integreren. We houden erg van gezelligheid! Zo eten we samen (als je thuis bent) en houden we huisavonden waar we kletsen en spelletjes doen. Als je thuis komt na een lange dag kan je heerlijk op het balkon in het zonnetje gaan zitten, of, als je wat meer een binnenmens bent, in de ruime GR (woonkamer). Naast alle zon hebben we een beamer voor filmavonden en een groot hok waar onze kledingkasten staan (dus een inloopkast!). Voor een kleine impressie, zie ook de foto’s.

Het station is daarnaast op loopafstand, het centrum op 5 minuten fietsen en de TU slechts 10 minuutjes fietsen. Je kan dus altijd laat je bed uit rollen. De kamer in kwestie is 11.4 m2 en kost waarschijnlijk €370 per maand inclusief g/l/w. Ook zijn er in overleg wat meubels over te nemen zoals een bed, kledingkast en spiegel.

Wij zoeken een (aankomend) vrouwelijk C.S.R. lid om ons huis weer compleet te maken. De instemming zal hoogstwaarschijnlijk op 1 mei plaatsvinden. Interesse? Stuur mij een berichtje via app of door hier een berichtje achter te laten.

Groetjes,

Ook namens Pup (Ama. Van den Berg) en Tes (Ama. Van der Velde)

Bea (Ama. De Vries)

Verklapper

Wij! Van boven naar onder: Pup, Bea, Max en Tes

Gr met huismus

Keuken met balkon

Trappenhuis met fotomuur. Door de indeling van het huis is het huis erg open en licht.

Kamer

bewerkt door : Schrijffoutje
Niet ingelogd

Beste Club Deeziebel,

Ik ben Roos, 19 jaar en eerstejaars student IO. Ik zit dit jaar nog niet bij C.S.R., maar ben afgelopen week bij de open avond wel overtuigd en hoop dus volgend jaar ook bij jullie vereniging te horen!

Ik woon nu nog thuis bij mijn ouders, maar na bijna een jaar in Delft gestudeerd te hebben, lijkt het me leuk om op kamers te gaan.

Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn, lekker te eten en veel met vrienden af te spreken. Maar ook af en toe een avondje op de bank met een goede netflix serie vind ik niet verkeerd.

Ik ben niet van het vele zuipen, maar wel altijd in voor een feestje of een gezellige avond kletsen.

Ik hoor graag van jullie terug,

Groetjes Roos

bewerkt door : Privé

Niet ingelogd

Beste Club Deeziebel,

Ik ben Marieke. Ik ben 18 jaar en volgend jaar als het goed is eerstejaars student maritieme techniek. Na de open avond ben ik overtuigd om ook bij C.S.R. te gaan!

Ik woon nu in Ermelo, op de veluwe, dus ik ben op zoek naar een kamer voor de komende jaren.

Ik hou van gezelligheid, sporten, muziek maken. Daarnaast kan ik (al zeg ik het zelf) een lekkere gezonde maaltijd op tafel zetten en vind ik het gezellig om dat samen op te eten :)

Ik ben geen heel erg uitgaans-type, maar ik ben altijd in voor een avond met een wijntje of lekkere pot thee.

Ik hoor graag van jullie en zou ook een keertje langs willen komen, als jullie dat willen!

Groetjes, Marieke

bewerkt door : Puntjes

Ama. De Vries

Deze instemmingen zijn al geweest, er mag dus een slotje op!

U kunt hier niet meer reageren omdat dit onderwerp gesloten is.