Kamer vrij op Versailles!

Ama. Jacobse

Kamerzoekenden!

Huize Versailles heeft op dit moment een lege kamer waardoor die direct beschikbaar is om in te trekken.
Daarom zijn we opzoek naar een leuke, gezellige en actieve huisgenoot!

We zijn op zoek naar iemand die komend jaar bij C.S.R komt en enthousiast is om veel gezelligheid te brengen in een groot huis. Je komt te wonen met 6 jongens en 5 meiden. De kamer is zo’n 20 vierkante meter en kost €430 per maand.
Lijkt dit jou wat? Laat dan even een reactie achter & houd 11 en 12 mei vrij in je agenda voor de mogelijke instemming!

Groetjes, Huize Versailles

Niet ingelogd

Beste Versailles,

Ik ben Eline en ik ben opzoek naar een kamer voor volgend jaar. Ik zou het leuk vinden om een keer langs te komen om jullie te leren kennen.

Even wat over mijzelf: Ik ben op het moment nog 17, maar ik wordt in de zomer 18 jaar. Ik zit nu op de Evangelische Hogeschool voor een tussenjaar en volgend jaar ga ik IPO studeren op de Haagse Hogeschool in Den Haag. Ik houd van gezelligheid en gezellig met mensen kletsen, daarnaast speel ik ook Cello. Ook vind ik het leuk om te tekenen, knutselen of om op een andere manier bezig te zijn met kunst.

Het lijkt me leuk om van jullie te horen!

Groetjes
Eline

Niet ingelogd

Beste Versailles,

Ik ben Hanne en ik zoek een kamer voor volgend jaar. Ik zag dat de instemming gisteren of vandaag al zou zijn, maar nee heb je en ja kan je krijgen dus ik stuur toch maar een berichtje.

Ik ben dus Hanne en ik ben nu nog 17 jaar en ik word deze zomer 18. Ik doe net als het andere berichtje wat hier al bij staat op dit moment een tussenjaar aan de Evangelische Hogeschool in Amersfoort. Volgend jaar start ik de studie Technische Natuurkunde aan de Haagse Hogeschool in Delft en omdat 4 uur per dag in de trein een beetje veel is zoek ik nu ook een kamer. Mijn hobby’s zijn zeilen, lezen, een beetje muziek maken, creatieve dingen doen en gezellig met vrienden zijn.

Ik vind jullie huis super gezellig klinken en het lijkt me leuk om van jullie te horen.

Groetjes,

Hanne

Ama. Jacobse

We hebben iemand gevonden, hier kan een slotje op!

U kunt hier niet meer reageren omdat dit onderwerp gesloten is.