Master student op zoek naar kamer (eventueel inclusief bonus huisgenoten)

Am. Gebraad

Het is inmiddels meer dan 2 jaar geleden dat ik, als eerstejaars, op deze forumpagina een berichtje typte met de titel ‘Aangeboden: huisgenoot die brownies bakt’.

Uiteindelijk werd mij een kamer aangeboden op ‘t prachtige Internaat, waar ik nu al bijna twee jaar met veel plezier verblijf. Een klein detail was echter dat het huis na twee jaar in de verkoop zou gaan. Destijds voelde dat als een oneindige periode. Maar u bent waarschijnlijk al tot de conclusie gekomen dat deze twee jaar nu bijna voorbij zijn. En inderdaad, ‘t Internaat is afgelopen maand voor om en nabij €350.000 van eigenaar gewisseld. Ik had niet verwacht dat ons mooie (maar toch enigzins verkekte) huis het in zich had. Maar het zijn rare tijden. Helaas bracht dit een ander probleem met zich mee, namelijk dat de door ons voorgenomen reddingspoging met behulp van een bevriende vermogende burger niet van de grond heeft mogen komen, met als gevolg dat 1 juli toch echt de definitieve houdbaarheidsdatum zal worden van ‘t Internaat. Maar goed, heeft hij het toch nog meer dan 19 (b’Vo) jaar volgehouden.

Helaas betekent dit ook dat ik wederom op zoek ben naar een kamer (ook een manier om je sjaarsperiode her te beleven). Want dat ik het liefst in een C.S.R. huis verder ga is mij afgelopen twee jaar wel duidelijk geworden: het heeft mij gezelligheid, vriendschappen en zo veel meer gegeven die ik anders had moeten missen. U weet zelf waarschijnlijk ook wel hoe schittermagisch het is om in een C.S.R. huis te wonen.

Kortom, ik bied mij wederom aan als huisgenoot. Ik bak nog steeds regelmatig, al is mijn repertoire inmiddels iets diverser. Ook ben ik inmiddels aan het masteren (hoewel ik van plan ben nog zeker een aantal jaar actief te blijven). Mocht u dus op zoek zijn naar een huisgenoot die al wat verder is gevorderd, dan is hier uw kans :)

Overigens zou ik in het meest ideale geval het liefst samen met mijn huidige huisgenoten overkomen. Dus in het geval dat er een hele rits huisgenoten opeens besluit te vertrekken biedt ik u ook daarvoor de oplossing!

Tot gauw op de borrel!

Groetjes,

Am. Gebraad

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Markeer uw persoonlijke contactgegevens in het bericht met .
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd