Master student zoekt kamer

Niet ingelogd

Waarde leden,

Vanaf september begin ik aan de TU Delft met een master Biomedical Engineering. Ik studeer nu nog in Enschede en aangezien de reistijd toch wel richting de 3 uur gaat, zoek ik een kamer in Delft vanaf Augustus. Ik hoop komend jaar lid te worden van C.S.R. en daarom lijkt het me leuk om in een C.S.R. huis te wonen, zodat ik de vereniging wat sneller kan leren kennen. Ik zoek een gezellig huis waar samen wordt gegeten en ‘s avonds ruimte is om gezellig te borrelen of spelletjes te spelen.

Ik woon nu al 4 jaar op kamers, dus ik kan onderhand een aardige maaltijd op tafel zetten en ik weet hoe een stofzuiger werkt. In mijn vrije tijd sport ik graag en ben ik graag met vrienden. Ook ben ik altijd wel te porren voor een biertje en/of een spelletje.

Mocht je een vrije kamer hebben of iets weten, hoor ik het graag (appje mag naar 06-). Daarnaast ben ik zeker bereid om een keertje naar Delft te komen om te hospiteren.

Ries van Walsum (Ja, de broer van Am. Van Walsum)

bewerkt door : telefoon prive

bewerkt door : op aanvraag van Ries van Walsum
Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Markeer uw persoonlijke contactgegevens in het bericht met .
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd