Gezocht: kamer voor aankomend masterstudent

Niet ingelogd

Beste C.S.R.-leden,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Sander, een twintigjarige inwoner van het pittoreske en idyllische Nieuw-Buinen, een plattelandsdorp in Noordoost-Drenthe. Op dit moment ben ik bezig met het afronden van mijn bachelor Applied Physics in Groningen, maar na de zomer hoop ik aan de TU aan de master Environmental Engineering te beginnen. Dit betekent dat ik het moedersnest zal moeten verlaten. Op de open avond van 14 april ben ik overtuigd geraakt van deze prachtige vereniging, en een stekkie in een C.S.R.-huis zou natuurlijk de kers op de taart zijn.

Over taarten gesproken: In mijn vrije tijd mag ik graag bakken, maar ik speel ook elektrische gitaar en piano (dus een beetje ruimte voor een instrument in de kamer of de GR zou erg goed uitkomenšŸ˜‰). Ook kijk ik graag voetbal en Formule 1. Hier kan ik echt eindeloos over praten, dus wees gewaarschuwd. Natuurlijk ben ik ook altijd in voor een gezellige borrel of het kijken van een goede film of het samen doen van spelletjes. Als jullie een kamer vrij hebben in een verenigingshuis (het liefst per 1 juni of 1 juli) of een andere tip voor me hebben, hoor ik het graag! Mijn nummer is .

Vriendelijke groet, Sander

bewerkt door : achternaam prive

Openbaar forum Voor iedereen leesbaar, doorzoekbaar door zoekmachines.
Markeer uw persoonlijke contactgegevens in het bericht met .
Hier kunt u een bericht toevoegen aan het forum. Het zal echter niet direct zichtbaar worden, maar éérst door de PubCie worden goedgekeurd. Het vermelden van uw e-mailadres is verplicht.
Niet ingelogd