Kamer vrij op Huize 't Ailand

Am. Kuipers

Beste kamerzoekende,

Op 15 augustus gaat onze lieve H.O. Luuc zich onderdompelen in de plak en het nest verlaten. Daarom dat een kamer vrijkomt vanaf ongeveer half augustus, en zijn wij op zoek naar een nieuwe huisgenoot.

Huize ’t Ailand is een huis in het warme zuiden van Delft waar 4 koningen leven op 2 hoog. Wij wonen dus met 4 mannen, waar we vaak met elkaar chillen, eten, koffie drinken, series kijken en hard muziek pompen door de speakers tijdens de afwas. De kamer die vrijkomt, is ongeveer 20 m^2 met een inbouwkast. Je hoeft de badkamer en WC maar met 1 iemand te delen, ook hebben we een ruime GR met een surroundsound muziekinstallatie + beamer waar rijkelijk gebruik van kan worden gemaakt. Op een paar minuten lopen is de tram/bushalte en het Abtswoudse park waar je mooi kan frisbeeën en voetballen, en een paar minuten verder is het Abtswoudse bos en de polder. Verder is het (voor ons) ong. 10 min fietsen naar campus en het centrum.

Ga je aankomend jaar studeren in Delft EN ga je lid worden bij C.S.R. EN lijkt het leuk om bij ons te komen wonen? Stuur dan een berichtje naar (Yoop) of laat een berichtje hieronder achter zodat wij met je contact op kunnen nemen!

Met vriendelijke groet,

Jesz

f.t. H.O der Huize ‘t Ailand

bewerkt door : Telefoon prive
Niet ingelogd

Waarde heren van Huize ‘t Ailand,

Aankomend jaar ga ik beginnen aan een master Biomedical Engineering aan de TU en ik wil ook lid worden bij C.S.R., dus volgens mij pas ik binnen jullie kader. Ik ben op zoek naar een kamer en het lijkt me tof om in een C.S.R. huis te komen wonen, zodat ik de vereniging snel kan leren kennen. Ik ben nu zelf in Enschede mijn bachelor aan het afronden en ben daar lid van Navigators. Mijn vrije tijd vul ik vooral met sporten, chillen en borrelen en daarnaast hou ik van koken en spelletjes.

Jullie berichtje spreekt mij zeker aan en het huis klinkt erg gezellig, dus ik hoor graag wat van jullie. Een appje kan naar

Groeten,

Ries van Walsum

bewerkt door : telefoon prive

Niet ingelogd

Geachte koningen der huize ‘t Ailand,

Ondanks dat ik dan wel niet de grootste fan ben van digitaal communiceren ga toch mijn best doen mezelf even kort te introduceren, mijn naam is Melvin , ik ben een 18 jarige student aan de hogeschool Rotterdam en aankomend C.S.R. lid. Ik woon op dit moment nog bij mijn ouders en op aanzienlijke afstand (1.5 uur met het OV) van Delft, hetgeen voor mij best een uitdaging is. Ik besteed mijn tijd het liefst met vrienden en familie en ben daarnaast een fanatieke sporter, een semi-capabele tekenaar, een geschiedenis nerd en hou ik wel van een leuk feest. Tenslotte als aller belangrijkste, mijn lievelings kleur is rood.

Zoals ik eerder al vermelde ben ik van plan het aankomend jaar bij C.S.R. te komen. Dit niet alleen omdat de vereniging mij heel erg aanspreekt, maar ook omdat ik familie in Delft heb en ik al goed bevriend ben met meerdere C.S.R. leden. Het lijkt mij zeer leuk om samen met jullie het studentenleven te beleven en te genieten van deze bijzondere tijd in ons leven. Als ik het zo lees is het een heel aangenaam huis met toffe bewoners waar ik graag aan zou willen bijdragen.

Hoewel ik al met koningsnacht over de vloer ben geweest zou ik graag nog eens, onder andere omstandigheden, langs komen om jullie de kans te geven mij te leren kennen en mezelf de kans te geven met jullie kennis te maken. Ik ben via Whatsapp te bereiken op het telefoon nummer:

Met vriendelijke groet,

Melvin

bewerkt door : Achternaam prive

Niet ingelogd

Beste bewoners van Huize ‘t Ailand,

Zoals ik in een eerder bericht op dit forum bekend heb gemaakt ben ik een aankomend masterstudent Environmental Engineering in Delft en, minstens zo belangrijk, een toekomstig lid van C.S.R dat graag in een verenigingshuis zou willen wonen. De omschrijving van het huis spreekt mij zeer aan, en ik denk dat ik een prima toekomstige eilandbewoner zou kunnen zijn. In mijn vrije tijd maak ik graag herrie op de piano en elektrische gitaar en kijk ik graag naar voetbal en Formule 1. Ook ben ik altijd in voor het kijken van een goede film of serie of samen borrelen of spelletjes doen. Als ik nog niet te laat ben, hoor ik graag van jullie op het nummer .

Vriendelijke groet, Sander

bewerkt door : Telefoon privé

Niet ingelogd

Beste inwoners van Huize ‘t Ailand,

Mijn naam in Douwe en ik ga volgend jaar beginnen met de bachelor Maritieme techniek. Ik ben zeker na de twee openavonden die ik heb bezocht van plan om lid te worden van de C.S.R. Zelf kom ik van het eiland Goeree-Overflakee en is het dus ongeveer 2 uur van deur tot reizen. Dat dagelijks heen en weer doen zou niet ideaal zijn en dus heb ik zeker de voorkeur om op kamers te gaan. Ik ben iemand die van voetbal, formule 1 en andere sporten houdt. Zelf houd ik ook van veel verschillende sporten zelf spelen. Als ik een keer langs zou kunnen komen om kennis te maken zou dat zeker leuk zijn.

Contact opnemen kan via mijn nummer:

Met vriendelijk groet,

Douwe

Niet ingelogd

Beste Heren van Huize 't Ailand

Ik ben Christo en woon op het moment in Groningen, maar daar wil ik verandering in brengen want ik ga komend jaar in Delft de bachelor Electrical Engineering beginnen en was na jullie openavond al van plan om lid te worden van C.S.R. Dus heb nu alleen nog maar een kamer nodig in Delft, aangezien elke dag een ruime 7 uur reizen mij iets te veel is. Naast dat mijn interesse dus ligt bij electronica en programmeren hou ik ook van hardlopen, wielrennen en voetballen op z'n tijd daarnaast vind ik bakken en koken ook een leuke bezigheid.

Ik zie uit naar jullie reactie, ik ben bereikbaar op en zonodig kan ik wel een dagje/avondje langskomen om verder kennis te maken.

Beste groeten,

Christo

bewerkt door : Dingen privé

Niet ingelogd

Hoi heren van 't Ailand,

Mijn naam is Michiel, achttien jaar oud en ik kom uit Zwolle. In september ga ik technische bestuurskunde studeren aan de TU en ben ik van plan me aan te sluiten bij C.S.R. Ik hou van voetbal (spelen en kijken) en chillen met vrienden. Daarnaast ben ik ook altijd in voor een biertje of een feestje. Het lijkt me erg gezellig om in een C.S.R huis te wonen. Jullie berichtje spreekt me ook zeker aan en ik hoor graag van jullie.

groetjes Michiel

Niet ingelogd

Beste heren van huize ‘t Ailand,

Mijn naam is Joey , 18 jaar oud en ga volgend jaar klinische technologie aan de TU Delft studeren. Ik kom uit Barneveld en ben op zoek naar een kamer.

Mijn hobby’s zijn voetbal en spelletjes spelen en ik zal niet snel een biertje afwijzen. Ik ben graag onder de mensen en hou van chillen/borrelen met vrienden. Ook een goede film vind ik altijd leuk om te kijken.

Een tijdje geleden ben ik langs geweest op een borrel bij C.S.R. Daar hoorde ik dat jullie huis erg leuk was en op de borrel heb ik al iemand uit jullie huis gesproken . Ik vond het een leuk gesprek en aangezien ik me bij C.S.R. aan ga sluiten, lijkt het me erg leuk om bij jullie te komen wonen.

Ik hoor graag van jullie en kijk er naar uit om de rest van de jongens te ontmoeten.

Groetjes Joey

bewerkt door : C.S.R. met puntjes en achternaam prive

Niet ingelogd