Kamer vrij op huize Integraal

Ama. Feldbrugge

Hoi lieve meiden!

Omdat onze lieve Cas aan het begin van de zomer gaat verhuizen, zijn wij op zoek naar een nieuw huisgenootje. Wij zijn een gezellig huis met 6 meiden die allemaal lid zijn bij C.S.R.

In een typische week eten we samen, drinken we theetjes op de gang en maken we ons op donderdagavond samen klaar voor de borrel. Daarnaast zijn we niet vies van een biertje of cocktail, een goede karaoke sessie of een fanatiek potje ligretto.

Omdat onze flat midden op campus is, kan je s’ochtends lekker je bed uitrollen naar college en is het zo’n tien minuutjes fietsen naar Confide. Ons huis bestaat uit zes losse studio’s en een gezamenlijke gang. De gang gebruiken we voornamelijk om te chillen en ‘s avonds samen te eten. De kamer die vrijkomt is 24 m2 en heeft een eigen badkamer en keuken. Wanneer je recht hebt op huurtoeslag (grote kans van wel) kost de kamer ongeveer €350 per maand.

Ben jij een eerstejaars of wil jij volgend jaar lid worden bij C.S.R. en lijkt het je leuk om bij ons te wonen? Reageer dan op dit bericht of stuur een appje naar onze huidige HJ

PS: voor meer leuke plaatjes kan je ons volgen op insta: @huize_integraal

bewerkt door : telefoon prive
Niet ingelogd

Hoi huize Integraal,

Ik ben Marieke. Ik ben 18 jaar en ga na de zomer Maritieme techniek studeren. Na de open avond word ik volgend jaar ook lid van C.S.R.

Ik woon nu in Ermelo, op de veluwe, dus ben ik op zoek naar een kamer. Het lijkt mij leuk om dat plekje bij jullie te vinden. Naast sporten en muziek, hou ik van gezelligheid; spelletjes doen, samen eten en wat drinken :)

Het lijkt me leuk om een keertje langs te komen!

groetjes, Marieke :)

bewerkt door : C.S.R. met puntjes

Niet ingelogd

Hey Huize Integraal

Mijn naam is Eline, zeventien jaartjes oud en ik woon in Putten. Volgend jaar hoop ik Civiele Techniek te gaan studeren aan de TU. Aangezien ik op zoek ben naar een gezellige christelijke studentenvereniging voor volgend jaar lijkt C.S.R. mij perfect.

Ik hou van schilderen/tekenen, koken, lekker avondjes netflixen (verrassing) en om af en toe een goed boek in te duiken. Daarnaast ben ik altijd in voor samen eten of een drankje. Het lijkt me erg leuk om bij jullie te komen wonen :)

Hopelijk tot snel & liefs
Eline

Niet ingelogd

Hallo huize Integraal,

Ik ben Hanne, ik ben 17 jaar en volgend jaar start ik de studie Technische Natuurkunde aan de Haagse Hogeschool. Ik woon nu in Amersfoort en omdat dat een behoorlijk tijdje reizen is zoek ik nu een kamer.

Ik houd van gezelligheid en na de zomer ben ik 18 dus dan kan ik ook legaal aan alle gezelligheid meedoen ; ). Ik vind het verder ook leuk om te zeilen, te lezen en een beetje gitaar te spelen. Ik ben ook van plan om lid te worden van C.S.R. als dat weer kan.

Huize Integraal klinkt zeker gezellig! Het lijkt me leuk om van jullie te horen.

Groetjes, Hanne

Niet ingelogd

hey huize intergraal,

ik ben saskia (19 jaar). dit jaar wou ik al bij de owe joinen maar aangezien ik dit jaar nog in de bsa struggle zat wou ik daar op focussen. wat informatie over mij ik hou van koken, borreltje doen, mountainbike, en ik ben vrijwillige begleiding bij de waterscouting dus ik weet ook prima hoe ik een zeilbootje moet varen:).

mvg,

saskia

bewerkt door : [sic]

Niet ingelogd

Hey huize Integraal,

Ik ben Eline, Ik ben nu nog zeventien maar wordt in de zomer achttien jaar. Ik ben van plan om volgend jaar te beginnen aan de studie IPO in Den Haag, bij C.S.R. te gaan en dan ook in Delft op kamers te gaan.

Ik houd van gezelligheid en lekker kletsen met mensen, daarnaast speel ik cello in mijn vrije tijd. Ook vind ik het leuk om te tekenen of knutselen of om op een andere manier creatief bezig te zijn.

Dit jaar zit ik op de Evangelische Hogeschool. Het is een tussenjaar waarin ik mijzelf en God beter heb leren kennen. Ik heb zin om volgend jaar veel mensen te leren kennen en lol te maken tussen het studeren door.

Misschien tot snel!

Groetjes

Eline

Niet ingelogd

Hee huize integraal!

Mijn naam is Anne-Ruth (20 jaar) en ik ben nu eerstejaars Klinische Technologie. Ik woon nu nog in Dordrecht, maar aangezien ik ook les heb in Leiden en Rotterdam, ben ik op zoek naar een kamer in Delft. Dat ligt mooi in het midden en scheelt toch een hoop reizen.

Ennn ik wil aankomend jaar graag lid worden bij C.S.R.!

Ik hou van sporten (sportschool), heel veel (worship)muziek luisteren en ik ben altijd in voor gezelligheid. Ik ben nu ook nog een beetje betrokken bij m'n oude turnvereniging in Dordrecht (af en toe trainen en jonge meiden lesgeven!). Als ik tijd over heb hou ik ervan om een beetje creatief bezig te zijn, of ik speel even gitaar.

Het lijkt me superleuk om in een C.S.R. huis te wonen!

Groetjess,

Anne-Ruth

bewerkt door : C.S.R. met puntjes

Niet ingelogd

Hoi Integralers,

Ik ben Loïs (18 jaar). In september ga ik HBO luchtvaarttechnologie doen. Ik woon in Nieuwerkerk ad IJssel en wil op kamers in Delft.

Ik ben een paar keer bij C.S.R. in Delft geweest en ik vond de sfeer echt bij mij passen. Gisteren sprak ik op de Ladies Intro een C.S.R.-lid, die vertelde dat deze kamer vrij komt. Het lijkt me superleuk om bij jullie te komen wonen.

Ik hou van sporten (hockey, tennis en sportschool), daarnaast doe ik graag een spelletje en ben ik altijd in voor een theetje of borrel :)

Geloof is voor mij belangrijk. Ik ga graag naar christelijke conferenties (Opwekking, Betteld, HGJB).

Het kijk er naar uit om met jullie kennis te maken.

liefs, Loïs

bewerkt door : achternaam prive en C.S.R. met puntjes

Ama. Feldbrugge

We hebben iemand gevonden dus hier mag een slotje op!

U kunt hier niet meer reageren omdat dit onderwerp gesloten is.