Kamer vrij op Villa E.V.A.!

Ama. Van Oostveen

Beste dames van C.S.R.,

Binnenkort komt er een kamer vrij in het prachtige Villa E.V.A.! Onze villa is het hoogste huis van de Civitas, waarvan je uitzicht hebt over heel Den Haag en Rotterdam (en op een heldere dag kan je zelfs Zoetermeer zien!). Daarnaast is winkelcentrum de Hoven 3 minuutjes lopen, net als de Appie XL. Confide, het station en de TU zijn allemaal ongeveer 5 à 10 minuutjes fietsen. Daarnaast hebben we nog uitzicht op de Tokkie wok :)

Verder kom je in een huis te wonen met twee supergezellige huisgenoten! We houden van samen thee drinken en Disney films kijken. Ook houden we van bakken, waarvoor we een hele chille oven hebben.

De kamer die vrijkomt is 12 m², de huur per maand is 290 euro, waar nog ongeveer 30 euro aan servicekosten per maand bij komen. Badkamer en keuken delen we met z’n drieën. Waarschijnlijk komt de kamer per 1 september vrij, maar het zou ook nog kunnen dat de kamer pas per 1 november vrij komt, daar kunnen we het later nog over hebben.

Als je interesse hebt kan je dat laten weten door dit formulier in te vullen, dan nemen we vanzelf contact met je op! We zullen een aantal vrouwen uitnodigen om op instemming te komen.

Groetjes,
Villa E.V.A.

Niet ingelogd

Beste Villa E.V.A.,

Ik ben Eline, Ik ben nu nog maar zeventien maar in de zomer wordt ik achttien jaar oud. Ik ben van plan om volgend jaar te beginnen aan de studie IPO in Den Haag, bij C.S.R. te komen en dan ook in Delft op kamers te gaan. Ik ben dus opzoek naar een kamer voor aankomend schooljaar.

Ik houd van gezelligheid en lekker kletsen met mensen, daarnaast speel ik cello in mijn vrije tijd. Ook vind ik het leuk op te tekenen of knutselen, of om op een andere manier creatief bezig te zijn.

Dit jaar zit ik op de Evangelische Hogeschool. Het is een tussenjaar waarin ik mijzelf en God beter heb leren kennen. Ik heb zin om volgend jaar veel mensen te leren kennen en lol te maken tussen het studeren door.

Misschien tot snel!

Groetjes,
Eline

Niet ingelogd

Beste villa E.V.A.

Ik kon via het formulier geen reactie meer achterlaten, maar het is hier nog open dus even een kort berichtje.

Ik ben Hanne, ik ben 17 (na de zomer 18) en ik zoek een kamer in Delft. Ik start na de zomer de HBO Technische Natuurkunde aan de Haagse Hogeschool en ik wil in Augustus lid worden van C.S.R.

Villa E.V.A. klinkt zeker gezellig en het lijkt me leuk om wat van jullie te horen.

Groetjes, Hanne

Niet ingelogd

beste Villa E.V.A,

Mijn naam is Marieke Bosch, ik ben 18 jaar en ga komend jaar Maritieme Maritieme techniek studeren aan de TU. Nu woon ik in Ermelo, op de veluwe, dus voor komende jaren ben ik op zoek naar een kamer.

Ik hou van gezelligheid, sporten, lezen, muziek, een goeie serie op zn tijd. Ook vind ik het leuk om samen te eten en ik schat mijzelf capabel genoeg om een leuke maaltijd op tafel te zetten :)

Het lijkt mij leuk om langs te komen.

Jullie kunnen ook appen, mijn nummer is

Groetjes en wie weet tot snel,

Marieke :)

Ama. Van Oostveen

Wij hebben inmiddels een nieuwe huisgenoot gevonden, dus op dit draadje mag een slotje!

U kunt hier niet meer reageren omdat dit onderwerp gesloten is.