Kamer vrij bij Café Reinier

Ama. Van Andel

Hoihoi!

Café Reinier is op zoek naar een nieuwe (vrouwelijke) huisgenoot! Vanaf midden juli komt er namelijk een kamer vrij in ons café.

De kamer (17 m2, €400,-) bevindt zich aan de Lisztstraat in de geelste flât van Delft en in het gezelligste café van de Civitas. Het Café bestaat uit een GR met een bar en geluidsinstallatie, een keuken met een vaatwasser, een roze badkamer voor de gezelligste tandenpoetsfeestjes, een balkono op het zuidwesten met twee hangmatten voor de zonborrels en een fietsenberging onderaan de flât. Volgens menig zorgverzekeraar is het dichtstbijzijnde ziekenhuis op 0 meter en je bent in tien minuten bij Confide, het station en de campus.

We zijn een klein en gezellig huis van 3 meiden (+ 1 konijn). We vinden het gezellig om samen te eten, bij te kletsen aan de bar of samen bank te hangen. De gezelligheid binnen huis wordt bovendien aangevuld met extra flâtgezelligheid. Zo borrelen, flâtlunsen, koffie/theeleuten, tandenpoetsen we geregeld met onze gele flâtgenootjes. Onze flât bestaat uit drie prachtige huisjes met elk drie kamers. Zes van de negen kamers zijn bezet door C.S.R. leden, jij kunt in de zevende kamer terechtkomen.

Let op: we huren van DUWO dus je moet in Delft, Den Haag of Leiden studeren (of na de zomer gaan studeren), anders kunnen we je helaas niet instemmen.

Heb je interesse? Stuur mij dan even een appje of vul dit formulier in en dan nemen we binnenkort contact met je op! We zullen een aantal vrouwen uitnodigen om langs te komen. De instemming zal waarschijnlijk binnenkort in kleine groepjes gespreid plaatsvinden.

Groetjes,

Noëlle en Sasja

bewerkt door
bewerkt door : Verklapper werkt niet op de externe stek
bewerkt door
Niet ingelogd

Beste Joep en Freek,

ik ben Nathan en zoek per het nieuwe studiejaar een kamer. Het lijkt me tof om kennis te maken om te kijken of ik bij de bewoners der café Reinier pas.

Ik kan alleen geen foto’s zien. Is het mogelijk om die via app nog even door te sturen? Ik kom uiteraard graag een keer langs voor kennismaking met jullie en de evt. kamer.

Gr

Nathan

(Ps stuur me gerust een appje )

bewerkt door : Telefoonnummer privé

Niet ingelogd

Hoii,

Ik ben Loïs (18 jaar). In september ga ik HBO luchtvaarttechnologie doen. Ik woon in Nieuwerkerk ad IJssel en wil op kamers in Delft. 

Ik ben een paar keer bij C.S.R. in Delft geweest en ik vond de sfeer echt bij mij passen. 

Ik hou van sporten (hockey, tennis en sportschool), daarnaast doe ik graag een spelletje en ben ik altijd in voor een theetje of borrel :)

Geloof is voor mij belangrijk. Ik ga graag naar christelijke conferenties (Opwekking, Betteld, HGJB).

Het kijk er naar uit om met jullie kennis te maken.

Liefs, Loïs

Ama. Van Andel

Wij hebben inmiddels een nieuwe HJ gevonden, hier mag een slotje op!

U kunt hier niet meer reageren omdat dit onderwerp gesloten is.