Onderhuur Huize LiDL

Ama. Van Barneveld

Hallo allemaal!

Omdat ik een tijdje in het buitenland ga studeren ben ik op zoek naar een onderhuurder voor mijn kamer voor de periode van 8 juli tot ergens in januari (exacte datum kunnen we later afspreken).

Ons huis is te vinden aan de Lisztstraat. De kamer is +/- 18 m², volledig gemeubileerd (zie foto’s) met een groot raam en deur naar het balkon op het zuidwesten. De huur is ongeveer 400 euro excl.

De drie bewoners van ons huis wonen elk op hun eigen afdelingen, de zuivel, de vleeswaren en het brood. Zie jij jezelf werken bij het brood?

Naast deze afdelingen hebben we de personeelskamer (douche), managerskantoor (wc), de winkel zelf (GR,), en het magazijn (keuken, met goede was unit).

Naast onze prachtige winkel krijg je er een prachtige flat bij! Onze flat bestaat uit drie balkons met elk drie kamers. Zeven van de negen kamers zijn bezet door leden van C.S.R. Wat geregeld flatlunches, flatontbijt, koffie/thee sessies en tandenpoetsfeestjes met de andere flatbewoners oplevert. Allemaal wanneer jij er zin in hebt! Al met al de gezelligste flat en winkel van Delft.

Volgens menig zorgverzekeraar is het dichtstbijzijnde ziekenhuis op 0 meter. Je bent in ongeveer tien minuten bij Confide, het station en de campus. Verder kan je koprollend naar de mooiste winkel van Delft, de LiDL.

Belangrijk puntje: je moet voltijd studeren of stage lopen in de ‘regio’ (Delft, Den Haag of Leiden)

Wij als winkel en flat kijken uit naar uw komst. Stuur vooral een appje naar 0646550572 of laat hieronder een berichtje achter als je langs wil komen. We hebben een voorkeur voor een vrouw als onderhuurder maar voel je zeker vrij om ook als man te reageren!

Tot in de LiDL,

Bel

Ama. Van Barneveld

Schop :)

Ama. Snethlage

Hoi allemaal!

Onze onderhuurdster gaat ons helaas weer verlaten. Ze heeft een vaste kamer gevonden. Dat betekent dat de kamer vrijkomt voor 2 maanden. Vanaf 1 dec zou de onderhuur zijn tot de tu vakantie.

Zondagavond willen we graag een korte instemmingssessie doen en iedereen is welkom.

Interesse (ook als je eventueel zondagavond niet live kan, maar liever online wil) stuur een mailtje naar of een appje naar .

Groetjes,

Milbona

bewerkt door : E-mail & telefoon privé

Ama. Snethlage

Ook de heren zijn trouwens welkom!