Onderhuur op Versailles!

Ama. Van der Meer sr.

Lieve (aankomende) leden,

Volgend jaar ga ik van september tot februari in het buitenland studeren. Daarom ben ik op zoek naar een onderhuurder voor dit halfjaar! In overleg kan je al eerder in de kamer vanaf augustus als dat bijvoorbeeld beter uitkomt met de OWee!

De kamer die beschikbaar is voor onderhuur is 9 m2. De kosten zijn inclusief rond de 325 euro per maand. Ik laat mijn bed, bureau en kasten gewoon staan dus die kan je gebruiken! Verder krijg je er voor een halfjaar 11 leuke huisgenoten bij, een grote gezellige GR, 2 gedeelde keukens en een prachtige paleistuin achter het huis. Het centrum, het station, Confide en de TU zijn slechts op 5-10 minuten fietsafstand.

We zijn vooral op zoek naar een vrouwelijke onderhuurder. Lijkt het jou leuk om voor een halfjaar in een prachtig paleisje te wonen reageer dan hieronder of stuur mij een berichtje !

Groetjes,

Caro

Huize Versailles

Niet ingelogd

Beste Caro,

Ik ben Eline, Ik ben nu nog maar zeventien maar in de zomer wordt ik achttien jaar oud. Ik ben van plan om volgend jaar te beginnen aan de studie IPO in Den Haag, bij C.S.R. te komen en dan ook in Delft op kamers te gaan. Het lijkt me handig om alvast een kamer te hebben voor het begin van het schooljaar.

Ik houd van gezelligheid en lekker kletsen met mensen, daarnaast speel ik cello in mijn vrije tijd. Ook vind ik het leuk om te tekenen of knutselen, of om op een andere manier creatief bezig te zijn.

Dit jaar zit ik op de Evangelische Hogeschool. Het is een tussenjaar waarin ik mijzelf en God beter heb leren kennen. Ik heb zin om volgend jaar veel mensen te leren kennen en lol te maken tussen het studeren door.

Misschien tot snel!

Groetjes,
Eline

Niet ingelogd