Huize Texel zoekt HJ

Am. Van Galen

Waarde leden, lieve novieten

Nu onze HO ons huis gaat verlaten, hebben we weer plek voor een nieuwe huisgenoot. Vandaar dat onze zoektocht naar een HJ begonnen is.

Huize Texel is een gezellig mannenhuis in het warme zuiden van Delft. We wonen er met vier huisgenoten. Onze GR is niet belachelijk groot, maar onze tuin is dat wel. Hier zijn we dan ook zo veel mogelijk te vinden. Ongeveer elke avond wordt er door iemand in het huis gekookt, en kan je gewoon aanschuiven. Daarnaast hebben we in principe elke week een gezellige huisavond. Alle kamers in ons mooie huisje zijn even groot: ongeveer 17 m2. Hiervoor betalen we bij ome Duwo zo'n 360 euro per maand.

Naast dat onze HO weggaat, gaat een van de huisgenoten een minor doen in het Buitenland. Hierdoor komt zijn kamer ook voor een half jaar vrij. De kans dat je in ons huis kan gaan wonen is dus dubbel!!!

Wij zijn op zoek naar een nieuwe (mannelijke) huisgenoot, die actief wil meedoen binnen een huis, en actief wil worden bij C.S.R. Als jij denkt dat je dit bent/gaat worden laat dan gerust een berichtje hieronder achter, dan nemen we snel contact met je op.

Onze instemming is woensdag 29 juni al, dus twijfel niet al te lang met reageren!

Met vriendelijke groet,

Maurits "helmpie" van Galen

Huize Texel

Am. Van Galen

Klein foutje moet kunnen: de instemming is niet woensdag 29 maar woensdag 22 juni

Oftewel aankomende woensdag

Niet ingelogd

Gegroet Tesselaars,

Nou sta ik onder jullie zeer waarschijnlijk niet per se al te best bekend na jullie heerlijke huisfeest waar meer dan het een en het andere fout gegaan is, maar ondanks dit heb ik toch besloten maar even een poging te wagen.

Mijn naam is (nog steeds) Melvin , ik ben een 19 jarige student studerende aan de hogeschool Rotterdam en een Rups of aankomend C.S.R. lid. Momenteel woon ik tijdelijk als HJ op De Notenkraker, maar na 3 juli zal ik als verslagen hond met de staart tussen de benen weer terug naar het huis van mijn ouders moeten. Dit plaatst mij op 1.5 uur reizen van Delft en mijn studie wat dan ook zeker een deel van de reden is voor mij om een vaste kamer in Delft te zoeken.

Dan zal ik ook maar even wat meer over mezelf vertellen. Ik begin gelijk maar bij het belangrijkste: mijn lievelingskleur is rood en ik heb schoenmaat 44/45, ik besteed mijn tijd het liefst met vrienden en familie en ben daarnaast ook een fanatieke sporter, een semi-capabele tekenaar, af en toe een gamer en sta altijd open voor een biertje (of twee).

Hoewel ik met jullie huisfeest al eens over de vloer geweest ben zou ik graag langs komen onder andere omstandigheden om mezelf te kunnen introduceren en jullie beter te leren kennen. Ik ben via WhatsApp te bereiken op:

Met Vriendelijke Groet,

Melvin

bewerkt door
Niet ingelogd