Kamer vrij op De Feniks!

Ama. Pel

Heee allemaal,

Er komt deze zomer een kamer vrij in woonoord de Feniks! We zijn een klein, gezellig huis met in totaal drie bewoners. En misschien ben jij er ook een vanaf deze zomer! (Je moet komend jaar wel studerend zijn in de regio van Delft!)

De kamer is ongeveer 11 m2 en kost ongeveer 340 euro per maand (exclusief gas,water&licht, wat ongeveer 40 euro per maand is). We hebben een GR, een groot balkon en een gedeelde keuken en badkamer. Daarnaast een berging voor de fietsen. Ons huis zit op de tweede verdieping van een flat in de Voorhof, op twee minuten loopafstand van Station Delft Campus. Daarnaast is het 10 minuten fietsen naar de campus en het centrum.

Wij gaan allebei aankomend jaar beginnen aan ons tweede studiejaar Civiele Techniek en Bouwkunde. We zijn twee meiden van 18 en 19 jaar. We houden van samen eten, een theetje doen ’s avonds en samen naar C.S.R. activiteiten gaan. We zijn op zoek naar een gezellige huisgenoot (m/v).

Als je interesse hebt om eens te komen kijken, laat dan een berichtje achter waarin je iets vertelt over jezelf en je je telefoonnummer geeft. We kijken er naar uit om kennis te maken! Je kunt ook een berichtje sturen naar dit nummer:

Liefs,

De Feniks

bewerkt door : telefoonnummer privé
bewerkt door
bewerkt door

Niet ingelogd

Beste bewoners van De Feniks,

Ik ben Nathan , 18 jaar oud en wordt vanaf september eerstejaars civiel. Ik zelf kom uit het prachtige dorp Lierderholthuis wat op enige afstand ligt van de TU, dat is dan ook de reden dat ik nu actief opzoek ben naar een kamer. En ik heb net jullie berichtje gelezen en daar wordt ik wel blij van dus als het mogelijk is lijkt het me leuk om een keertje langs te komen om te hospiteren. Mijn nummer is graag hoor ik nog van jullie!

Nathan

bewerkt door

Niet ingelogd

Hoii,

Ik ben Loïs (18 jaar). In september ga ik HBO luchtvaarttechnologie doen. Ik woon in Nieuwerkerk ad IJssel en wil op kamers in Delft. 

Ik ben een paar keer bij C.S.R. in Delft geweest en ik vond de sfeer echt bij mij passen.

Ik hou van sporten (hockey, tennis en sportschool), daarnaast doe ik graag een spelletje en ben ik altijd in voor een theetje of borrel :)

Geloof is voor mij belangrijk. Ik ga graag naar christelijke conferenties (Opwekking, Betteld, HGJB).

Het kijk er naar uit om met jullie kennis te maken.

Liefs, Loïs

bewerkt door

Niet ingelogd

Hoi bewoners van de Feniks,

Mijn naam is Elin, ik ben zeventien en na de zomer achttien jaartjes oud. Volgend jaar hoop ik te beginnen aan mijn eerste jaar civiele techniek. Ik woon momenteel nog thuis in Putten. Dit is een aardig eindje van Delft vandaan, dus een kamer zou ideaal zijn. Jullie woonoord klinkt hartstikke gezellig dus vandaar dit berichtje:)

Ik hou erg van tekenen/schilderen, koken en avondjes netflixen (verrassing). Verder ben ik altijd in voor gezelligheid onder het genot van een theetje of borrel.

Komende september ga ik ook bij C.S.R. lid worden.

Mijn telefoonnummer is

Hopelijk tot snel & liefs

Eline

bewerkt door : Telefoon prive

Niet ingelogd

Lieve huize Feniks,

Mijn naam is Marieke. Ik ben 18 jaar en ga na de zomer maritieme techniek studeren aan de TU. Jullie huisje lijkt me erg gezellig!

Zelf hou van ik zeilen, sporten, muziek (maken), koken en gezelligheid. Ik vind het gezellig om samen te eten en gezellig theetjes te drinken met een spelletje of foute serie :)

Ik zou graag een keertje langs komen om te kijken of ik bij kan dragen aan de gezelligheid bij jullie thuis.

Groetjes, Marieke

ps: voor een kleine impressie van mij mn insta is @

bewerkt door : Prive

Niet ingelogd

Heee hallo,

Mijn naam is Anne-Ruth (20 jaar) en ik begin volgend jaar aan m’n 2e jaar Klinische Technologie. Ik woon nu nog in Dordrecht, maar aangezien ik ook les heb in Leiden en Rotterdam, ben ik op zoek naar een kamer in Delft. Dat ligt mooi in het midden en scheelt toch een hoop reizen.

Ennn ik wil aankomend jaar graag lid worden bij C.S.R.!

Ik hou van sporten (sportschool, turnen, dansen), heel veel (worship)muziek luisteren en ik ben altijd in voor gezelligheid. Ik geef nu af en toe nog turnles aan jonge meiden en ben tienerleiding in m’n kerk. Als ik nog tijd over heb vind ik het leuk om een beetje creatief bezig te zijn of gitaar te spelen.

Misschien tot snel!!

Groetjess,

Anne-Ruth

Niet ingelogd

Haii allemaal,

Ik ben Eline, ik ben van plan om volgend jaar te beginnen aan de studie IPO in Den Haag, bij C.S.R. te komen en dan ook in Delft op kamers te gaan. Ik ben dus opzoek naar een kamer voor aankomend schooljaar.

Ik houd van gezelligheid en lekker kletsen met mensen, daarnaast speel ik cello in mijn vrije tijd. Ook vind ik het leuk op te tekenen of knutselen, of om op een andere manier creatief bezig te zijn.

Dit jaar zit ik op de Evangelische Hogeschool. Het is een tussenjaar waarin ik mijzelf en God beter heb leren kennen. Ik heb zin om volgend jaar veel mensen te leren kennen en lol te maken tussen het studeren door.

Misschien tot snel!

Groetjes,
Eline

mijn telefoonnummer is:

bewerkt door : Telefoonnummer privé