Huisgenoot in Rotterdam Noord

Am. Van Ginkel •

Ha lieve (oud)leden,

Mijn huisgenoot gaat binnenkort trouwen en dat betekent dat ik per 1 augustus (of evt iets later) een nieuwe huisgenoot zoek. Dus mocht je (net) aan het werk zijn en toe zijn aan een mooi appartement of heb je een oude bal in huis die maar niet wegverhuist, dan is dit een goede kans :)
Het gaat om een appartement met de volgende specs:

- 75 m^2 woonoppervlakte (incl de twee slaapkamers)

- Aan de Jacob Catsstraat in het Oude Noorden in Rotterdam

- Aan de ene kant de Zwart Janstraat (vol kleine toko’s en leuke restaurantjes)

- Aan de andere kant de Noordsingel (wordt in de winter soms op geschaatst)

- 10 minuutjes lopen van Rotterdam Centraal

- 10 minuten fietsen naar centrum Rotterdam

- Elke zaterdag een hippe markt op het Noordplein op 5 minuten lopen

- 10 minuten fietsen naar de Kralingse plas (is ook een mooi hardlooprondje!)

- De beschikbare slaapkamer is 8.3 m^2

- Keuken incl vaatwasser

- 2 balkons (op zuidoosten en noordwesten)

- De maandelijkse huur voor de kamer is 605 euro (exclusief) (wellicht gaat de huur nog een beetje omhoog bij een nieuw contract, hopelijk niet)

- Berging van 8 m^2 beneden

- Meeste gemeenschappelijke meubels staan er al (kun je evt deels overkopen)

Het lijkt me leuk om met iemand te wonen die gewoonlijk samen wil eten en ook van wat gezelligheid houdt. Mocht je geïnteresseerd zijn of iemand anders weten voor wie dit een optie zou kunnen zijn, laat het dan vooral (vrijblijvend) weten! Ook als je vragen hebt of een keer wilt komen kijken.

Een vereiste is dat je een baan hebt, zodat je (samen met mij) aan de huureisen voldoet (samen bruto zo’n 5000 per maand minimaal).

Hier staan wat foto’s: https://photos.app.goo.gl/bRKhsvt8QKD8ncdT8 (NB: met de inrichting van de vorige bewoners). De kleinere slaapkamer is beschikbaar.

Ik hoor alle tips graag! Je kunt hieronder reageren of appen/bellen naar .

Bart

bewerkt door : Telefoonnummer toegevoegd