Kamer vrij op Hotel Vlaams Gaius

Am. Van den Berg nr.

Beste kamerzoekende,

Vanaf 1 September is er tot en met December een kamer vrij op Hotel Vlaams Gaius, genesteld in de Vlamingstraat aan de Delftse grachten. HVG ligt in het centrum van Delft, op 10 min lopen van C.S.R en op 10 min fietsen van de TU. Aangezien een van de hotelbewoners voor een half jaartje ophoepelt moet de kamer wel gevuld worden. We wonen met 6 man die van voetbal houden, biertjes lusten, en chillen.

Mocht je interesse hebben om 4 maanden te proeven van het op kamers wonen en actief te worden bij C.S.R., app dan naar

Met Kwaekende groet,

de Krooß Bo en de rest van HVG

bewerkt door
Niet ingelogd

Hallo,

Ik ben Jonathan , 17 jaar, en ik ga volgend jaar werktuigbouwkunde studeren in Delft. Daarnaast ga ik lid worden van de C.S.R.

Ik houd erg van sporten dus het lijkt me super leuk om bij jullie te wonen!!

Groetjes Jonathan

bewerkt door
Niet ingelogd

Jo gasten,

Mijn naam is Julian en ben 18 jaar. Volgend jaar ga ik klinische technologie studeren in Delft. Ik heb er veel zin in om lid te worden bij C.S.R. en kan vooral niet wachten om in Delft te gaan wonen. Zo te lezen lijkt mij jullie kamer erg gezellig en zou het daarom leuk vinden om kennis met jullie te maken. Laat me weten of dat gaat lukken.

groetjes Julian

bewerkt door

Niet ingelogd

Beste HVG

Ik ben Douwe en ik ben 18 jaar. Aankomende studiejaar ga ik Maritieme techniek studeren en daarom zoek ik een kamer. Op het moment ben ik al bij een aantal instemmingen geweest en helaas heb ik nog geen kamer. daarom leek het mijn ook een goed idee om eerst een half jaartje ergs te zitten om de vereniging te leren kennen en hopelijk een kamers te vinden voor een langere periode. Zelf hou ik ook wel van voetballen en veel andere sporten.

Als jullie nog meer vragen hebben stuur me gerust een berichtje :

Groetjes Douwe

Am. Ras sr.

De kamers zijn vergeven.

U kunt hier niet meer reageren omdat dit onderwerp gesloten is.