Onderhuur op broederhuis De Lindenburgh

Am. Van Beugen

Ha (toekomstige) leden,

Sinds 1970 heeft De Lindenburgh een rijke historie opgebouwd als plek waar mannenbroeders samenwonen. De unieke status van broederhuis volgt uit het feit dat er in ons huis zowel C.S.F.R.’ers als C.S.R.’ers wonen en beide verenigingen deze verbroedering op de VL-VS-03 toejuichen. Helaasch ga ik van 4 augustus tot mid oktober op reis naar Zuid-Afrika. Hierdoor is er een ruime kamer inclusief meubilair voor deze periode beschikbaar voor onderhuur. Wilt u de OWee van dichtbij meemaken? Of bent u altijd al benieuwd geweest hoe uw naam met een “R” als eerste letter zou klinken? Grijp dan uw kans en kom voor tweeënhalve maand proeven van het leven op de Lindenburgh!

Wat biedt het huis u?

Betrokken huisgenoten, waarvan vier van de C.S.R. en drie van de C.S.F.R.. Wij maken deel uit van een hechte huisband waar u uiteraard ook deel van zal uitmaken. Dit uit zich in het ondernemen van veel gezamenlijke activiteiten, zoals:

Koffiesessies als de zon al even op is.

Vier uur bier uur op de brede stoep voor ons huis.

Dagelijks gezamenlijke maaltijd in ons stacaravan-achtige eetvertrek

Pilsch tot in de kleine uurtjes.

Huisweekenden en huisvakanties

Goede gesprekken

Een eigen huissite waar de bierconsumptie met haar statistieken nauwlettend wordt gereguleerd

Een straatnaam die u af kunt korten tot VLVS: Van Lynden Van Sandenburgstraat. De langste straatnaam van Delft voor de kortste straat van Delft.

De TU Delft op 7 minuten fietsen.

Het centrum van Delft op 2 minuten fietsen.

Een ruime achtertuin.

Een supergoede beamer.

Een was- en vaatwasmachine

Een Coop op koprolafstand en een Albert Heijn op 1,5 minuut fietsen.

Interesse? Bericht of bel mij op om meer te weten!

Groetjes,

Ronnie van Lynden

PS: Vrouwen, u moeten wij helaas teleurstellen voor wat betreft de vrije kamer, want wij zijn op zoek naar een mannelijke huisgenoot.

bewerkt door
Am. Van Beugen

Deze kamer is nog beschikbaar! Stuur mij een berichtje als je interesse hebt

Niet ingelogd